Ακριβότερα θα είναι τα Τέλη Κυκλοφορίας για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων από το 2020 καθώς όπως ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας οι αλλαγές που προγραμματίζονται θα έχουν στόχο την ανανέωση του παλαιού στόλου των οχημάτων και σύμφωνα με τις οδηγίες-εντολές της ΕΕ.
Τα Τέλη θα είναι η πρώτη επιβάρυνση καθώς η ΕΕ προωθεί μία σειρά μέτρων από το 2020 ώστε να δημιουργήσει έντονα οικονομικά αντικίνητρα στο να κρατάνε οι κάτοχοί τους αυτά τα πιο ρυπογόνα οχήματα, αναφέρει το newsauto.gr…
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός για τα Τέλη στο “Εθνος”: «Το σύστηµα των Τελών Κυκλοφορίας χρήζει βελτιώσεων. Πρέπει να ενσωµατωθούν οι απαιτήσεις της νέας ευρωπαϊκής νοµοθεσίας αναφορικά µε τους εκποµπές ρύπων, ενώ πρέπει να γίνει και δικαιότερο για τους κατόχους αυτοκινήτων, λαµβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια. Κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανοµής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα µας.
Επιδιώκουµε οι αποφάσεις µας να είναι αποτέλεσµα σωστής αξιολόγησης της υφιστάµενης κατάστασης αλλά και ορθής εκτίµησης των επιπτώσεων των όποιων αλλαγών. Ως εκ τούτου, όταν είµαστε έτοιµοι θα προχωρήσουµε στις αποφάσεις µας». Αρχικά κάνει λόγο για το WLTP που έχουμε δημοσιεύσει από το καλοκαίρι του 2019 καθώς η Ελλάδα έπρεπε να το εφαρμόσει από την 1η Σεπτεμβρίου 2019 αλλά τελικά η ισχύς του παρατάθηκε για την 1η Μαρτίου 2020.