Tο υπουργείο Οικονομικών αναζητά κίνητρα προκειμένου να πάρουν πίσω τις πινακίδες κυκλοφορίας περίπου 50.000 κάτοχοι ΙΧ που τις έχουν καταθέσει λόγω της κρίσης και της υπερφορολόγησης.
Οι αλλαγές προς αυτήν την κατεύθυνση έχουν πέσει στο τραπέζι της αρμόδιας επιτροπής του ΥΠΟΙΚ που μελετά διάφορα εναλλακτικά σενάρια για τα τέλη που θα πληρώσουν φέτος οι φορολογούμενοι προκειμένου να έχουν δικαίωμα να κυκλοφορήσουν τα οχήματά τους το 2018.
Σύμφωνα με αυτά, έρχονται σημαντικές αλλαγές που αφορούν στον υπολογισμό
-Μειώσεις στο κόστος για τα οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από το 2005.
-Μεγαλύτερες μειώσεις για τα οχήματα άνω των 2.000 κυβικών πριν το 2005
-Αύξηση των κλιμακίων από 11 σε 18
-Αλλαγή τελών κυκλοφορίας ανά 100 κυβικά
-Εξομάλυνση διαφορών στα τέλη κυκλοφορίας οχημάτων πριν και μετά την 1η Νοεμβρίου 2010 Τέλη κυκλοφορίας
Παράλληλα με την αύξηση των κλιμακίων και την αλλαγή των τελών ανά 100 κυβικά θα εξομαλυνθούν οι διαφορές τελών μεταξύ των οχημάτων. Με τον τρόπο αυτό δεν θα πληρώνουν τα ίδια τέλη εκείνοι που έχουν αυτοκίνητο 1.072 κυβικών με εκείνους που έχουν αυτοκίνητο που έχουν όχημα 1.357 κυβικών.
Τα κλιμάκια θα είναι διαφορετικά. Από 1.072 ως 1.200 κυβικά τα τέλη θα είναι 125 ευρώ και από 1.201 ως 1.357 κυβικά τα τέλη θα είναι 145 ευρώ.
Εξομάλυνση θα υπάρξει και για τα οχήματα πριν και μετά την 1η Νοεμβρίου 2010.
Τώρα φαίνεται ότι θα υπάρξουν αλλαγές σε ό,τι αφορά στα αυτοκίνητα των οποίων τα τέλη υπολογίζονται με βάση τους ρύπους.
Αυτό που διαρρέεται πλέον ότι βγαίνει εκτός κάδρου είναι οι εμπορικές αξίας των αυτοκινήτων.
ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ CAPITAL.GR