Δυνατότητα διορθώσεων στις αιτήσεις για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), μέσω της πλατφόρμας του keaprogram, έχουν έως τις 31/8/2017, σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας, όσοι δεν έχουν λάβει χρήματα από τυχόν λάθη στον τραπεζικό τους λογαριασμό.
Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους δεν κατέστη δυνατή η πίστωση των ποσών σε δικαιούχους είναι:
• Μη επικαιροποίηση στοιχείων λογαριασμού. Σε αυτήν την περίπτωση, απαιτείται επιβεβαίωση των στοιχείων στην τράπεζα.
• Ανενεργός λογαριασμός πιθανότατα γιατί δεν έχει κινηθεί για αρκετό χρονικό διάστημα.
• Αναντιστοιχία ΑΦΜ και τραπεζικού λογαριασμού.
Οι δικαιούχοι θα πρέπει να μεριμνήσουν για τη διόρθωση του προβλήματος στον τραπεζικό λογαριασμό διαφορετικά η αίτηση τους θα ανακληθεί. Σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης, αλλά χάνεται το δικαίωμα αναδρομικής καταβολής.