Το Pokemon Go, βρέθηκε στην κορυφή των καλύτερων εφαρμογών, και όμως εκατομμύρια άνθρωποι λένε πλέον «Pokemon Νo», σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας Axion Capital Management την οποία δημοσίευσε το Bloomberg.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών και λήψεων, καθώς και η «αφοσίωση» στο παιχνίδι έχουν σημειώσει πτώση, όπως φαίνεται σε σχετικά διαγράμματα που δημοσίευσε το Bloomberg.
Ο αριθμός των ενεργών χρηστών που ασχολούνται με το παιχνίδι σε καθημερινή βάση έχει πέσει από τα περίπου 45 εκατομμύρια στα 30, από τα μέσα του Ιουλίου.
Στην έκθεση αναφέρεται, ότι τα στοιχεία αυτά θα πρέπει να «κατευνάσουν» τις ανησυχίες των επενδυτών, οι οποίοι έβλεπαν τους χρήστες να ασχολούνται περισσότερο με το Pokemon Go και λιγότερο με το Facebook, το Twitter και το Instagram.