Στην αγορά του ντελίβερι «μπαίνει» ο Στέλιος Χατζηιωάννου της EasyJet, δημιουργώντας την υπηρεσία EasyFood, διεκδικώντας μερίδιο από τον βασικότερο ανταγωνιστή της, την Just Eat.
Η EasyFood θα επιτρέπει στους Βρετανούς να παραγγέλνουν από τοπικά εστιατόρια μέσω της ιστοσελίδας ή της mobile εφαρμογής κι αρχικά θα παρέχεται μόνο στο Λονδίνο και το Μπίρμινγχαμ, αναφέρει το newmoney.
Η υπηρεσία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της μέσα στους επόμενους δύο μήνες, σύμφωνα με το Bloomberg.
«Ηγέτης» στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι η Just Eat, η οποία το τελευταίο διάστημα υποφέρει από αναιμική ανάπτυξη λόγω ανταγωνισμού από την Deliberoo, την Amazon και την Uber.
Η μετοχή της Just Eat υποχώρησε πάνω από 2% μετά την είδηση ίδρυσης της EasyJet.
Μετά την ίδρυση της EasyJet, ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει διαφοροποιήσει σημαντικά το χαρτοφυλάκιό του, επενδύοντας σε ξενοδοχεία, καταστήματα, ακόμα και γυμναστήρια.