Με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και την εξάλειψη του χρόνου αναμονής στα εκδοτήρια προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών, ο ΟΑΣΑ γνωστοποιεί ότι ξεκίνησε, παράλληλα, η διαδικασία έκδοσης προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών, με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής της ηλεκτρονικής κάρτας στη διεύθυνση επιλογής τους, αναφέρει το parapolitika.
Η διαδικασία αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017.
Αναλυτικά η νέα διαδικασία είναι η εξής:
ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία
Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr
ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου
Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία:
Όνομα, Επώνυμο, Διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ).
ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοιχτός, σε οποιονδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 του μετρό, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας
Παράδοση του ανοιχτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς του μετρό, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).
Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.
ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών
Ο φάκελος με την προσωποποιημένη κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία αποστέλλονται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφηκε στον φάκελο.
ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου
Η προσωποποιημένη κάρτα δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.
Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 & στις στάσεις του ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα με όποιο προϊόν επιθυμούν.