Αναφορά στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου κατέθεσε η Λίνα Νικολοπούλου-Στουρνάρα ζητώντας να αποδοθούν πειθαρχικές ευθύνες για την άδικη και παράνομη καταδίωξη της και την εισβολή στα γραφεία της εταιρείας της MINDWORK BUSINESS SOLUTIONS στις 15 Σεπτεμβρίου 2016 όπου προέβησαν σε ΠΑΡΑΝΟΜΗ έρευνα και κατάσχεση βιβλίων και στοιχείων καθώς και ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του ηλεκτρονικού αρχείου των οικονομικών στοιχείων της επιχειρήσεως.
Παράνομη, καθόσον στην παραγγελία του Εισαγγελέως Εγκλημάτων Διαφθοράς της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών γίνεται λόγος για «ανακρινόμενη υπόθεση», χωρίς να προσδιορίζεται πουθενά στην έκθεση η υπόθεση αυτή, και μέχρι σήμερα ακόμη παραμένει άγνωστη.
Σαφή υπέρβαση εξουσίας, δεδομένου ότι διενεργήθηκε πλήρης επιτόπιος φορολογικός έλεγχος χωρίς να συντρέχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις, δηλαδή, χωρίς προηγουμένη κοινοποίηση σχετικής αποφάσεως της Φορολογικής Διοίκησης και χωρίς πράξη του Γενικού Γραμματέα.
Απολύτως άκυρη: καθόσον η μη περιγραφή συγκεκριμένου εγκλήματος στην σχετική έκθεση ερεύνης και κατασχέσεως, καθώς και ο μη προσδιορισμός συγκεκριμένης δικονομικής διαδικασίας, την καθιστά απολύτως άκυρη.
Η έρευνα είναι μία σοβαρά ανακριτική πράξη, η οποία, σύμφωνα και με τα οριζόμενα από τον νόμο πρέπει να διεξάγεται όταν βασίμως μπορεί να υποτεθεί ότι η βεβαίωση του εγκλήματος μπορεί να γίνει μόνον με αυτήν.
«Έπρεπε να εξηγηθεί έστω και περιληπτικά αλλά με πληρότητα και με σαφήνεια το έγκλημα για το οποίο εθεωρούμην ύποπτη, εις τρόπον ώστε να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου» αναφέρει στην αναφορά της η Λίνα Νικολοπούλου, «το οποίο δεν έγινε γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κάποιο έγκλημα.
Με εξέθεσαν δε σε ποινική καταδίωξη, με την μορφή της εφαρμογής εναντίον μου σοβαρών δικονομικών καταναγκαστικών μέτρων -ερεύνης και κυρίως κατασχέσεως απάντων των φορολογικών μου στοιχείων- ενώ τυγχάνω εντελώς αθώα (άρθρ. 239 ΠΚ)».
Κατά συνέπεια, οι διενεργήσαντες τις παραπάνω ανακριτικές πράξεις ενήργησαν ακύρως, ενήργησαν χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως ένδειξη για τέλεση οιουδήποτε ποινικού αδικήματος, προβλεπομένου υπό του Γενικού Μέρους του Ποινικού Κώδικος των ειδικών ποινικών νόμων, πλην ορισμένων κακόβουλων λιβελλογραφημάτων.
Επιπλέον αναγράφεται «Η διαρροή της σχετικής πληροφορίας για τη διενεργεία της έρευνας, έγινε προφανώς ή από την αστυνομική ή από την εισαγγελική αρχή, δεδομένου ότι μόνον αυτές οι δύο αρχές εγνώριζαν και απεφάσισαν την διενέργεια του σχετικού εγχειρήματος.
Η δε ενέργεια αυτή, πλην του ότι καθιστά απολύτως άκυρες τις σχετικές ανακριτικές πράξεις, είναι και παράνομος και συνιστά βαρεία παράβαση καθήκοντος των ανακριτικών υπαλλήλων ή του εισαγγελέως που, προ της διενεργείας της ερεύνης, γνωστοποίησαν ευρέως την μέλλουσα να διενεργηθεί έρευνα.»
Γίνεται επίσης αναφορά «…περί πλήρους επιτοπίου φορολογικού ελέγχου παρανόμου, περί ευτελισμού της εννοίας της μυστικότητος των ανακριτικών πράξεων, και περί διενεργείας σοβαρών ανακριτικών πράξεων χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως ένδειξη περί τελέσεως κάποιου εγκλήματος και επί τη βάσει και μόνον αηθών, κακοβούλων, ψευδών δημοσιευμάτων τα οποία αν μη τι άλλο δεν περιέγραφαν και κάποια συγκεκριμένη αξιόποινο πράξη ή παράβαση αλλά ήσαν εντελώς αόριστα, παραπλανητικά, συκοφαντικά, ο δε δράστης είχε καταμηνυθεί.»
Στην αναφορά αυτή παρατίθεται το ιστορικό της σύμβασης που σύναψε η εταιρία της Λίνας Νικολοπούλου με το ΚΕΕΛΠΝΟ και σύνδεση με τα κακόβουλα και συκοφαντικά δημοσιεύματα που επί μήνες επιχειρούν να βλάψουν την ίδια, την επιχείρησή της και την οικογένεια της.
Γίνεται σαφής αναφορά για κατάχρηση εξουσίας των αρμοδίων ανακριτικών υπαλλήλων και των επικεφαλής αυτών, για προσβολή προσωπικότητας ενώ έγιναν πολλές δικονομικές αλλά και ουσιαστικού δικαίου αταξίες που υποδηλώνουν μεροληψία και σκοπιμότητα και παραβιάσθηκαν θεμελιώδη ουσιαστικά δικονομικά δικαιώματα, παραβιάστηκε η αρχή της μυστικότητας της διαδικασίας:
- Στην συνταχθείσα έκθεση για την παράνομο έρευνα-κατάσχεση, ουδαμού αναφέρεται ο ανακριτής πλημμελειοδικών, στην αρμοδιότητα του οποίου εκκρεμεί ήδη η ως άνω αναφερομένη ποινική-ανακριτική δικογραφία η οποία αφορά το ΚΕΕΛΠΝΟ, αλλά αναφέρεται πως οι διαδικαστικές αυτές πράξεις διενεργήθηκαν δυνάμει εισαγγελικής παραγγελίας ενώ είναι γνωστόν ότι την κυρία ανάκριση διενεργεί μόνον ο ανακριτής, ως ρητώς ορίζει η διάταξις του άρθρου 246 ΚΠΔ.
- Φαίνεται ότι αντεισαγγελεύς πρωτοδικών, στις 14-9-2016, εκκρεμούσης ήδη ανακριτικής δικογραφίας για το ΚΕΕΛΠΝΟ, παραγγέλλει εν αγνοία του ανακριτού την διενέργεια ανακριτικών πράξεων στην έδρα της επιχειρήσεώς μου χωρίς ο αρμόδιος ανακριτής να του ανακοινώνει την ύπαρξη αποχρωσών ενδείξεων σε βάρος μου σχετικά με τέλεση κάποιας αξιόποινης πράξης σχετιζομένης με το ΚΕΕΛΠΝΟ και την συναφθείσα σύμβαση.
Παρατίθεται το πλήρες κείμενο της αναφοράς
ΕΝΩΠΙΟΝ
ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
ΑΝΑΦΟΡΑ
ΤΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ-ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ, του Θεοδώρου και της Αγαθονίκης, γενν. στις 18-7-1958 στην Αθήνα, κατόχου του ΑΚ 203872 ΔΑΤ εκδοθέντος στις 27-1-2012 από το ΤΑ Κηφισιάς, κατοίκου Κηφισιάς Αττικής (οδός Μάρκου Μπότσαρη αριθμ. 15).
Έχω την τιμή να σας γνωρίσω τα ακόλουθα:
Τυγχάνω σύζυγος του Διοικητού της Τραπέζης της Ελλάδος και πρώην Υπουργού κ. Γιάννη Στουρνάρα. Είμαι δε νόμιμος εκπρόσωπος (διαχειρίστρια) της εταιρίας με την επωνυμία MINDWORK BUSINESS SOLUTIONS ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Ε.Π.Ε., η οποία εδρεύει στην Κηφισιά Αττικής (οδός Μάρκου Μπότσαρη αριθμ. 10) και η οποία συστάθηκε με το 3467/2008 συμβόλαιο της Συμβολαιογράφου Αθηνών Ευγενίας Κοντακίδου, το οποίο καταχωρήθηκε στα βιβλία εταιρειών του Πρωτοδικείου Αθήνας με αριθμό γενικό 9595 και ειδικό 2867 και δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ με αριθμό 5273/25-6-2008, και εν συνεχεία το άρθρο 5 του Καταστατικού τροποποιήθηκε με το 3758/24-11-2009 συμβόλαιο της ιδίας ως άνω Συμβολαιογράφου, το οποίο καταχωρήθηκε στα βιβλία εταιρειών του πρωτοδικείου Αθήνας με αριθμό γενικό 19442 και ειδικό 5944 και δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ τεύχος ΑΕ και ΕΠΕ με αριθμό 13853 στις 1-12-2009.
Σκοπός της εν λόγω εταιρίας, σύμφωνα με το Καταστατικό αυτής είναι μεταξύ των άλλων και:
1) Η παροχή υπηρεσιών marketing, δημοσίων σχέσεων, διαφήμισης, επικοινωνίας και συναφών υπηρεσιών. Η ανάπτυξη υλικών για την υποστήριξη των υπηρεσιών αυτών (εντύπου, οπτικοακουστικού ή άλλου τύπου υλικών καθώς και διαδικτυακών τόπων).
2) Η παροχή υπηρεσιών οργάνωσης επιχειρήσεων περιλαμβανομένων των υπηρεσιών για την επιλογή και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, για την ανάπτυξη εσωτερικών διαδικασιών, για την ανάπτυξη του τμήματος των πωλήσεων, για την ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης, για την ανάπτυξη του οικονομικού τμήματος και για την εισαγωγή εσωτερικού ελέγχου των επιχειρήσεων. Ο σχεδιασμός και η διαχείριση έργων για λογαριασμό άλλων επιχειρήσεων και οργανισμών. Γενικά η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
3) Η αγορά και η πώληση προϊόντων από την Ελλάδα και από το εξωτερικό στο πλαίσιο της επιδίωξης των παραπάνω σκοπών και στο πλαίσιο ανάπτυξης διαφημιστικών δραστηριοτήτων.
4) Η αγορά και η πώληση προϊόντων και υπηρεσιών από την Ελλάδα και από το εξωτερικό μέσω διαδικτύου, στο πλαίσιο της επιδίωξης των παραπάνω σκοπών και στο πλαίσιο ανάπτυξης διαφημιστικών, συμβουλευτικών και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
5) Η ανάπτυξη εκδοτικής δραστηριότητας: έκδοση βιβλίων, περιοδικών κ.λπ.
6) Η μεσολάβηση για την αγοραπωλησία εταιρειών.
7) Η εκπόνηση μελετών για διάφορους σκοπούς και η διαχείριση έργων για λογαριασμό άλλων επιχειρήσεων και οργανισμών.
Γενικά η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
Εδώ και αρκετό καιρό ένα περιοδικό με τίτλο HOTDOC το οποίο εκδίδεται στην Ελλάδα και του οποίου εκδότης φέρεται ο Κ. Βαξεβάνης, καταχωρεί συστηματικώς δημοσιεύματα ψευδή, συκοφαντικά και δυσφημιστικά για την εταιρεία μου, εμέ την ίδια αλλά και τον σύζυγό μου.
Ήτοι, στο τεύχος 102 του ως άνω εντύπου, που κυκλοφόρησε στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα και αναρτήθηκε και στο διαδίκτυο, και δη στην σελίδα (18), της εκδόσεως της 26-5-2016, περιέχεται και δη κατά τρόπο που καταλαμβάνει χώρο πλέον του ημίσεος της σελίδας, συκοφαντικό, δυσφημιστικό δημοσίευμα για εμέ την οικογένειά μου, και την εταιρία μου Mindwork Business Solutions.
Στο συκοφαντικό αυτό δημοσίευμα, το οποίο υπογράφει ο ίδιος ο ως άνω Κ. Βαξεβάνης, φερόμενος και ως εκδότης του εντύπου, αναφερόταν το εξής ψευδές και δυσφημιστικό για εμέ, την οικογένειά μου και την εταιρία μου γεγονός, το οποίο έβλαψε την τιμή και την υπόληψή μου και το οποίο είναι καθ’ ολοκληρίαν ψευδές:
Hot Doc τ. 102, σελ. 17 κάτω δεξιά:
«Στο τεύχος 90 του HotDoc αποκαλύψαμε πως ακόμη και ο καρκίνος αποτέλεσε πεδίο δράσης του ΚΕΕΛΠΝΟ, μολονότι δεν είναι κολλητικό νόσημα, για να εισπράξει μερικά εκατομμύρια η εταιρία της συζύγου Γιάννη Στουρνάρα».
Άνωθι του δημοσιεύματος αυτού, στην ίδια σελίδα, δημοσιεύεται το εξώφυλλο του εντύπου HotDoc, τ. 90 Δεκεμβρίου 2015, εις το οποίο (εξώφυλλο) εικονίζομαι σε φωτογραφία με τον σύζυγό μου Γιάννη Στουρνάρα, Οικονομολόγο, πρώην Υπουργό και νυν Διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, σε οικογενειακή στιγμή, παραπλεύρως δε της φωτογραφίας αυτής αναγράφεται εις το εξώφυλλο: «ΚΕΕΛΠΝΟ Βάφτισαν τον καρκίνο κολλητικό, για να πάρει λεφτά η οικογένεια Στουρνάρα ΠΑΡΤΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ».
Ωσαύτως στην ίδια σελίδα και σε συνέχεια του δημοσιεύματος στην σελίδα 17 κάτω δεξιά, της απεικόνισης του εξωφύλλου του τ. 90 (Δεκέμβριος 2015), δημοσιεύεται και φωτογραφία εμού και του συζύγου μου Γιάννη Στουρνάρα σε οικογενειακή και πάλι στιγμή.
Αήθεις αναφορές έγιναν και σε πρόσφατο τεύχος του εν λόγω περιοδικού (τεύχος 109, 22 Σεπτεμβρίου 2016).
Για το ψευδές και συκοφαντικό αυτό δημοσίευμα έχω ήδη υποβάλει έγκληση κατά του ως άνω αναφερομένου Κώστα Βαξεβάνη, ο οποίος και σε, προγενέστερο χρόνο είχε καταχωρήσει στο ίδιο περιοδικό παρόμοιες ψευδείς, ανυπόστατες και συκοφαντικές πληροφορίες, με τις οποίες επιχειρούσε να συνδέσει τον σύζυγό μου με την επιχειρηματική μου δραστηριότητα, την οποία εμφάνιζε ως δήθεν παράνομη.
Συγχρόνως, κατά του ανωτέρω, και επειδή προτίθεμαι να εγείρω εναντίον του αγωγή για επιδίκαση χρηματικής ικανοποιήσεως λόγω της ηθικής βλάβης την οποία έχω υποστεί από τα κακόβουλα και ανυπόστατα δημοσιεύματα του περιοδικού του, κοινοποίησα δια του πληρεξουσίου μου δικηγόρου την εξώδικο πρόσκλησή μου, περί της αποκαταστάσεώς μου, όπως επιβάλει πλέον ο σχετικός νόμος (άρθρ. μόνον παρ. 5 του Ν. 1178/1981 όπως αντικ. από το άρθρο 37 παρ.2 του Ν. 4356/2015), ο οποίος επιβάλει υποχρεωτικώς την επίδοση εξωδίκου προσκλήσεως προς αποκατάσταση του θιγέντος από συκοφαντικό δημοσίευμα, προ της εγέρσεως της σχετικής αγωγής, επί ποινή απαραδέκτου αυτής.
Η εξώδικος πρόσκλησή μου επιδόθηκε στον ανωτέρω από τον δικαστικό επιμελητή Χρήστο Τόλη στις 14/9/2016 (βλ. σχετ. την έκθεση επιδόσεως αριθμ. 4573Ε).
Τις πρωινές ώρες της 15-9-2016, ήτοι δηλαδή την αμέσως επομένη ημέρα από της επιδόσεως της εξωδίκου προσκλήσεως εις τον ανωτέρω, έκπληκτη εδέχθην στην έδρα της επιχειρήσεώς μου, στην οδό Μάρκου Μπότσαρη αριθμ. 10 Κηφισιά, επίσκεψη από ομάδα ατόμων, τα οποία μου συστήθηκαν ως αστυνομικοί, και τα οποία έφεραν πολιτική περιβολή και χωρίς να μου επιδείξουν κάποια υπηρεσιακή ταυτότητα, εισήλθαν στην έδρα της επιχειρήσεως, η οποία σημειωτέον ευρίσκεται σε μονοκατοικία στον πρώτο όροφο, επί της οδού Μάρκου Μπότσαρη αριθμ. 10 κειμένου ακινήτου, και οι οποίοι παρέμειναν εκεί από τις 09:30 το πρωί μέχρι και τις 19:30 το βράδυ της ιδίας ημέρας.
Ο αστυνομικός υπηρεσίας μου έδειξε μια φωτοτυπία εγγράφου, που δεν έφερε επίσημη υπογραφή, για το οποίο δεν επέτρεψε να βγάλω αντίγραφο, ισχυριζόμενος ότι το έγγραφο ήταν για τον ίδιο και όχι για μένα. Η φωτοτυπία συτή ισχυρίστηκε ότι ήταν η επίσημη παραγγελία για να ψάξουν τα γραφεία της εταιρείας μου στο πλαίσιο έρευνας για το ΚΕΕΛΠΝΟ. Μεταξύ αυτών υπήρχε και ένας κύριος, ο οποίος και χωρίς να αναφέρει καν το όνομά του, συστήθηκε ως εισαγγελεύς. Επίσης, ο υποτιθέμενος εισαγγελέας αρνήθηκε να μου δείξει την υπηρεσιακή του ταυτότητα ισχυριζόμενος ότι «δεν υποχρεούται». Όταν μάλιστα τον ρώτησα «γιατί δεν μου λέτε το όνομά σας;» απάντησε ειρωνικά «Εγώ σας ρωτάω το όνομά σας;». Χωρίς να μου επιδείξουν κάποια επίσημη εισαγγελική παραγγελία ή οποιοδήποτε σχετικό διωκτικό έγγραφο, προέβησαν σε διενέργεια έρευνας και κατασχέσεως βιβλίων και στοιχείων που θεώρησαν ότι είχαν σχέση με το ΚΕΕΛΠΝΟ χωρίς να αναφέρονται τα στοιχεία αυτά πάντα στο ΚΕΕΛΠΝΟ καθώς και παραστατικών εγγράφων, και ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του ηλεκτρονικού αρχείου των οικονομικών στοιχείων της επιχειρήσεως, ήτοι όλη τη βάση του λογιστηρίου (πελάτες-προμηθευτές κλπ.).
Ενώ εγώ έδωσα άδεια για να κάνουν έρευνα στα στοιχεία ενός συγκεκριμένου έργου, το οποίο είχε κατακυρωθεί στην εταιρεία μου κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού το 2010 και ανατεθεί κατόπιν υπογραφής νομίμου συμβάσεως –τον Ιανουάριο του 2011 – εκτελεσθεί πλήρως και παραδοθεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ τον Ιανουάριο 2013, αυτοί προέβησαν ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ στην κατάσχεση της λογιστικής βάσης της εταιρείας, δηλαδή όλων των λογιστικών εγγραφών των στοιχείων της εταιρείας μου και των προμηθευτών και πελατών της. Παρατίθενται στοιχεία πιο κάτω.
Σύντομα μετά από την άφιξη των ανωτέρω φερομένων ως αστυνομικών οργάνων και εισαγγελέως εις την έδρα της επιχειρήσεώς μου και έξωθι ακριβώς αυτής εις την απέναντι πλευρά του πεζοδρομίου, και δη σε θέση ώστε να έχουν πλήρη θέαση του εσωτερικού του διαμερίσματος ένθα εδρεύει η επιχείρησή μου, και οι μπαλκονόπορτες του οποίου έχουν μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, ετοποθετήθηκαν κάμερες τηλεοπτικών συνεργείων και πλήθος ατόμων προφανώς δημοσιογράφων, ενώ ως με πληροφόρησαν γνωστοί μου στην ιστοσελίδα του Βαξεβάνη αναρτήθηκε η είδηση πως εκείνη την στιγμή γινόταν «έφοδος» εισαγγελέα διαφθοράς και της αστυνομίας στην «οικία» δήθεν του «ζεύγους Στουρνάρα». Μετά δε από λίγη ώρα η ψευδής αυτή είδηση, περί «εφόδου» δηλαδή στην οικία μας, κυκλοφόρησε ευρύτατα στο διαδίκτυο καθώς επίσης και σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και μεταδόθηκε ακόμη και από το από το γνωστό κανάλι CNN.
Εν τέλει, οι ανωτέρω (κλιμάκιο αστυνομικών και εισαγγελεύς) αφού παρέμειναν στην έδρα της επιχειρήσεώς μου μέχρι και τις 19.30 το βράδυ της ιδίας ημέρας, συνέταξαν την συνημμένη «έκθεση έρευνας χώρων και κατασχέσεως παρουσία δικαστικού λειτουργού», αντίγραφο της οποίας σας επισυνάπτω, και από την οποία προκύπτει ότι μου κατέσχεσαν το σύνολο του αρχείου της επιχειρήσεώς μου και μέσω της οποίας έμαθα και το όνομα του δικαστικού λειτουργού που συμμετείχε στο κλιμάκιο.
Στην έκθεση αυτή ως παρατηρώ, αναγράφονται τα εξής:
«…Ενεργώντας δυνάμει της υπ’ αριθμ. 1853 από 14/09/2016 παραγγελίας του Εισαγγελέως Εγκλημάτων Διαφθοράς της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών και έχοντας βάσιμες υπόνοιες ότι στην επιχείρηση με την επωνυμία MINDWORK BUSINESS SOLUTIONS ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΕ» που βρίσκεται στην οδό Μάρκου Μπότσαρη αριθμ. 10 στην Κηφισιά Αττικής κρύπτονται πράγματα τα οποία έχουν σχέση με την ανακρινόμενη υπόθεση, επί παρουσία και του Αντεισαγγελέως Πρωτοδικών ΜΑΣΤΟΡΑΝΤΩΝΑΚΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ως εκπροσώπου της Δικαστικής Εξουσίας, μεταβήκαμε στην επιχείρηση αυτή για διενέργεια έρευνας».
Από τα παραπάνω γεγονότα που βεβαιώνονται στην έκθεση συνάγονται τα εξής:
Α. Εις αυτήν δεν αναφέρεται εις τα ποιας δικονομικής διαδικασίας διενεργήθηκε η έρευνα αλλά και η κατάσχεση του αρχείου της επιχειρήσεώς μου, η οποία συνεπεία της κατασχέσεως αυτής ευρίσκεται σήμερον σε δεινή θέση και ουσιαστικώς αδυνατεί να λειτουργήσει. Δεν αναφέρεται ειδικότερα αν η έρευνα διενεργήθηκε εις τα πλαίσια προκαταρκτικής εξετάσεως (άρθρ. 31 ΚΠΔ), αυτεπαγγέλτου προανακρίσεως άρθρ. 243 παρ.2 ΚΠΔ, προανακρίσεως ή κυρίας ανακρίσεως ή εάν επρόκειτο περί εκτάκτου ή τακτικού φορολογικού ελέγχου, διαταχθέντος υπό αρμοδίου εφόρου και εις το πλαίσιο του οποίου ως εκ περισσού να παραγγέλθηκε η διενέργεια ερεύνης και κατασχέσεως στοιχείων υπό εισαγγελέως και αστυνομίας.
Β. Ωσαύτως ενώ γίνεται λόγος για «ανακρινόμενη υπόθεση», εν τούτοις δεν προσδιορίζεται στην έκθεση η υπόθεση αυτή, εις τρόπον ώστε να δύναμαι να γνωρίζω περί ποιας υποθέσεως πρόκειται και ποια σχέση μπορεί να έχω εγώ και η επιχείρησή μου με την «ανακρινόμενη» άγνωστη «υπόθεση», ενώ και μέχρι σήμερον, παρότι παρήλθε ικανό χρονικό διάστημα από της διενεργείας της ως άνω ερεύνης, ακόμη δεν έχω πληροφορηθεί περί της ανακρινόμενης υπόθεσης, εφόσον δεν έχω κληθεί σχετικά από καμία αρχή.
Σημειωτέον δε ότι η εταιρεία μου είναι από πάσης απόψεως, φορολογικής, λογιστικής, οικονομικής, στις σχέσεις της με τους πελάτες της και με το προσωπικόν που απασχολεί, κυριολεκτικά άψογος τόσον από τυπικής όσον και από ουσιαστικής πλευράς και πέραν των αηθών δημοσιευμάτων του Βαξεβάνη, ο οποίος έχει ήδη καταμηνυθεί από εμέ, και τα οποία είναι καταφανώς ψευδή και σκοπόν έχουν να πλήξουν τόσον εμέ όσον και τον σύζυγό μου, ουδείς και εις τα πλαίσια ουδεμιάς νομίμου δικαστικής διερευνήσεως, εξ όσων γνωρίζω, διατύπωσε οποιαδήποτε αιτίαση σε βάρος της εταιρείας μου, αιτίαση βεβαίως σοβαρά και αξιόπιστο, χρήζουσα πράγματι ερεύνης και επαληθεύσεως, αιτίαση ικανή δηλαδή να οδηγήσει ένα εισαγγελέα εις την έκδοση εισαγγελικής παραγγελίας για διενέργεια αυτών των δύο ανακριτικών πράξεων (ερεύνης και κατασχέσεως) οι οποίες αποτελούν ανακριτικές πράξεις ιδιαζούσης βαρύτητας για την διενέργεια των οποίων απαιτείται η προηγουμένη συλλογή σοβαρού αποδεικτικού υλικού και όχι απλώς δημοσιευμάτων –λιβελλογραφημάτων των οποίων ο στόχος είναι προφανής και αδιαμφισβήτητος και εις τους πλέον ανυποψίαστους και αδαείς.
Γ. Ως προκύπτει από το περιεχόμενον της σχετικής εκθέσεως κατασχέθηκαν έγγραφα, βιβλία και παραστατικά στοιχεία τα αφορώντα την εταιρεία που εκπροσωπώ σε σχέση με συγκεκριμένο έργο του ΚΕΕΛΠΝΟ σε φυσική μορφή αλλά επίσης κατασχέθηκε το σύνολο των στοιχείων της εταιρείας μου σε ηλεκτρονική μορφή. Οι συστηθέντες τουτέστιν ως αστυνομικοί προέβησαν, με την κατάσχεση απάντων των φορολογικών στοιχείων της επιχειρήσεώς μου, των περιλαμβανομένων εις το ηλεκτρονικό μου αρχείο (βλ. σχετ. έκθεση ερεύνης και κατασχέσεως περίπτ. 18 από όπου προκύπτει ότι κατασχέθηκαν άπαντα τα βιβλία και στοιχεία της εταιρείας μου τα τηρούμενα εις το ηλεκτρονικό μου αρχείο), διενήργησαν ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΤΟΠΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Η πράξη τους όμως αυτή τυγχάνει παράνομος και καταχρηστική δεδομένου ότι σύμφωνα με το φορολογικό δίκαιο (άρθρ. 23 του Ν. 4174/2013-Εξουσίες Φορολογικής Διοίκησης), για την διενέργεια πλήρους επιτοπίου φορολογικού ελέγχου, απαιτείται προηγουμένη απόφαση της Φορολογικής Διοίκησης η οποία πρέπει να κοινοποιείται στο φορολογούμενο με προηγούμενη έγγραφη ειδοποίηση. Άλλως, για διενέργεια δηλαδή πλήρους επιτοπίου φορολογικού ελέγχου χωρίς προειδοποίηση, απαιτείται πράξη του Γενικού Γραμματέα και ύπαρξη ενδείξεων περί τελέσεως εγκλήματος φοροδιαφυγής.
Εν προκειμένω διενεργήθηκε πλήρης επιτόπιος φορολογικός έλεγχος χωρίς την συνδρομή των ως άνω αναφερομένων προϋποθέσεων, όλως δε παρανόμως αφαιρέθηκαν από την επιχείρησή μου το ηλεκτρονικό αρχείο με άπαντα τα βιβλία και στοιχεία των λογιστικών μου εγγραφών χωρίς προηγουμένη κοινοποίηση προς εμέ σχετικής αποφάσεως της Φορολογικής Διοίκησης και χωρίς πράξη του Γενικού Γραμματέα.
Δ. Η μη περιγραφή συγκεκριμένου εγκλήματος στην σχετική έκθεση ερεύνης και κατασχέσεως, σύμφωνα με τα προλεχθέντα, καθώς και ο μη προσδιορισμός συγκεκριμένης δικονομικής διαδικασίας, καθιστά αυτήν απολύτως άκυρο (άρθρ. 171παρ.1β, δ ΚΠΔ). Εν προκειμένω έχομε σαφή υπέρβαση εξουσίας, δεδομένου ότι διενεργήθηκε πλήρης επιτόπιος φορολογικός έλεγχος, άνευ πληρώσεως των ως άνω αναφερομένων προϋποθέσεων, συγχρόνως δε παρεβιάσθησαν κατάφωρα τα δικαιώματά μου ως καθ’ ης η έρευνα-υπόπτου, δεδομένου ότι δεν μου εξηγήθηκε με σαφήνεια και πληρότητα η πράξη για την οποία εθεωρήθην ύποπτος και υπόχρεος να υποβληθώ στις σοβαρές αυτές διαδικαστικές –δικονομικές πράξεις (έρευνα και κατάσχεση του συνόλου των βιβλίων και στοιχείων της επιχειρήσεώς μου) εις τρόπον ώστε να δυνηθώ κατά την διενέργεια των διαδικαστικών αυτών πράξεων να υπερασπίσω τον εαυτό μου και να ασκήσω τα δικαιώματα που μου παρέχει ο νόμος, ήτοι να προσβάλλω άμεσα και κατά την διενέργειά του τον απαραδέκτως και κατά κατάχρηση εξουσίας, ως θα εκθέσω κατωτέρω, διενεργούμενο πλήρη επιτόπιο φορολογικό έλεγχο η να προβάλω και να ασκήσω άλλα δικαιώματα σε περίπτωση που μου ανακοινωνόταν ότι η έρευνα και κατάσχεση ελάμβανε χώρα εις τα πλαίσια διενεργείας προκαταρκτικής εξετάσεως, εις τα πλαίσια της οποίας η διενέργεια έρευνας δεν είναι (ΑΠ 1328/2003 ΠΧ ΝΔ 341, Στάικος, Ερμ. ΚΠΔ άρθρ. 253 αρ.3), ή προς διενέργεια εγκλήματος του οποίου ενδεχομένως το αξιόποινον να είχε εξαλειφθεί δια παραγραφής ή δια καταργήσεως της διατάξεως δια μεταγενεστέρου νόμου.
Η έρευνα εξ άλλου είναι μία σοβαρά ανακριτική πράξη, η οποία, σύμφωνα και με τα οριζόμενα στην διάταξη του άρθρου 253 ΚΠΔ δέον όπως διεξάγεται όταν βασίμως μπορεί να υποτεθεί ότι η βεβαίωση του εγκλήματος μπορεί να γίνει μόνον με αυτήν. Γι αυτό επομένως και προς άσκηση των δικαιωμάτων που μου παρέχονται από τον νόμο, την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την προάσπιση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών και το Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, έδει όπως μου εξηγηθεί έστω και περιληπτικώς αλλά με πληρότητα και με σαφήνεια το έγκλημα για το οποίο εθεωρούμην ύποπτος, καθώς και το γεγονός ότι επρόκειτο να διενεργηθεί επιτόπιος πλήρης φορολογικός έλεγχος, εις τρόπον ώστε να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου. Ο νόμος ορίζει ότι η έρευνα γίνεται μόνον προκειμένου περί εγκλήματος προβλεπομένου και τιμωρουμένου υπό του νόμου εις βαθμόν πλημμελήματος ή κακουργήματος. Το έγκλημα επομένως πρέπει να προσδιορίζεται κατά τα στοιχεία της αντικειμενικής του υποστάσεως, εις τρόπον ώστε να αποκλείεται το πταίσμα ή οι διοικητικές παραβάσεις (φορολογικές, τελωνειακές) που δε αποτελούν έγκλημα. Άλλως πάσχει από απόλυτη ακυρότητα προβλεπομένη από την διάταξη του άρθρου 171παρ.1δ ΚΠΔ.
Ε. Εκ του περιεχομένου της συνταγείσης εκθέσεως κατά συνέπεια, προκύπτει ότι οι διενεργήσαντες τις παραπάνω ανακριτικές πράξεις ενήργησαν ακύρως, και δη ή χωρίς να γνωρίζουν τι ακριβώς ερευνούσαν, η ενσυνειδήτως και κατά κατάχρησιν των εκ των υπηρεσιών τους διαγραφομένων καθηκόντων απέκρυψαν από εμέ την καθ’ ης η έρευνα το έγκλημα το οποίο ερευνούσαν, με υπέβαλαν σε διενέργεια πλήρους επιτοπίου φορολογικού ελέγχου άνευ τηρήσεως των υπό του νόμου οριζομένων προϋποθέσεων, ενήργησαν χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως ένδειξη εναντίον μου για τέλεση οιουδήποτε ποινικού αδικήματος, προβλεπομένου υπό του Γενικού Μέρους του Ποινικού Κώδικος των ειδικών ποινικών νόμων, πλην ορισμένων λιβελλογραφημάτων δημοσιευθέντων εις το ανωτέρω περιοδικό και εις το διαδίκτυο. Με εξέθεσαν δε εις ποινική καταδίωξη, με την μορφή της εφαρμογής εναντίον μου σοβαρών δικονομικών καταναγκαστικών μέτρων (ερεύνης και κυρίως κατασχέσεως απάντων των φορολογικών μου στοιχείων), ενώ τυγχάνω εντελώς αθώα (άρθρ. 239 ΠΚ).
Περαιτέρω, οι συστηθέντες ως ανακριτικοί υπάλληλοι, αντί να διαφυλάξουν την μυστικότητα των υπ’ αυτών διενεργηθεισών ανακριτικών πράξεων, όπως επιβάλλουν οι σχετικές δικονομικές διατάξεις που ορίζουν ότι η προδικασία εν γένει χαρακτηρίζεται από την αρχή της μυστικότητος, αφίχθησαν εις τον τόπο της διενεργείας προδικαστικών ανακριτικών πράξεων (ερεύνης και κατασχέσεως) ήτοι εις την έδρα της επιχειρήσεώς μου, συνοδευόμενοι υπό στελεχών τηλεοπτικών συνεργείων, ενώ ο εκδότης Βαξεβάνης μετέδιδε εις το διαδίκτυο την σχετική είδηση.
Τα τηλεοπτικά συνεργεία, ιστάμενα ακριβώς απέναντι από την έδρα της επιχειρήσεως, βιντεοσκοπούσαν ακωλύτως και εν προφανή γνώσει των διενεργούντων την έρευνα, την όλη διαδικασία, μέχρις ότου κάποια στιγμή και αφού είχε περάσει αρκετός χρόνος τα συνεργεία έγιναν αντιληπτά από το προσωπικόν της επιχειρήσεως, το οποίον με ενημέρωσε σχετικώς και τότε διεμαρτυρήθην και έσπευσα και κατέβασα τα στόρια, ενώ οι διενεργούντες την έρευνα αδιαφόρησαν παντελώς. Είναι πλέον ή βέβαιον ότι επί ώρας, ήτοι από τις 09.30 το πρωί, η όλη διαδικασία βιντεοσκοπήθηκε ακωλύτως και κατάφωρα παρεβιάσθη η αρχή της μυστικότητας, η οποία χαρακτηρίζει τις πράξεις της προδικασίας.
Η διαρροή δε της σχετικής πληροφορίας περί της διενεργείας της ερεύνης (ουσιαστικώς ασκόπου και παρανόμου), εγένετο προφανώς ή από την αστυνομική ή από την εισαγγελική αρχή, δεδομένου ότι μόνον αυτές οι δύο αρχές εγνώριζαν και απεφάσισαν την διενέργεια του σχετικού εγχειρήματος. Η δε ενέργεια αυτή, πλην του ότι καθιστά απολύτως άκυρες τις σχετικές ανακριτικές πράξεις, είναι και παράνομος και συνιστά βαρεία παράβαση καθήκοντος των ανακριτικών υπαλλήλων ή του εισαγγελέως που, προ της διενεργείας της ερεύνης, γνωστοποίησαν ευρέως στους ανωτέρω βιντεοσκόπους την μέλλουσα να διενεργηθεί άσκοπο, άκυρο και παράνομο έρευνα στην έδρα της επιχειρήσεώς μου.
ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ
Μετά την διενέργεια των παραπάνω περιγραφομένων πράξεων, προέβην σε σχετική έρευνα προκειμένου, και εις τον βαθμό που μπορούσα σχετικώς, να κατανοήσω τι ακριβώς είχε συμβεί και ποιος ήτο ο σκοπός της διενεργείας της έρευνας και της κατασχέσεως των στοιχείων της επιχειρήσεώς μου. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έδιδαν διάφορες ερμηνείες ενώ διάφοροι αρμόδιοι ή αναρμόδιοι φορείς, καταφανώς ανενημέρωτοι ή με ελλιπή ενημέρωση ή και σκοπίμως, εδήλωναν πως ετηρήθη η νομιμότης και πως άπαντες είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλονται εις έλεγχο, ενώ εν προκειμένω επρόκειτο περί πλήρους επιτοπίου φορολογικού ελέγχου παρανόμου, περί ευτελισμού της εννοίας της μυστικότητος των ανακριτικών πράξεων, και περί διενεργείας σοβαρών ανακριτικών πράξεων χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως ένδειξη περί τελέσεως κάποιου εγκλήματος και επί τη βάσει και μόνον αηθών, κακοβούλων, ψευδών δημοσιευμάτων τα οποία αν μη τι άλλο δεν περιέγραφαν και κάποια συγκεκριμένη αξιόποινο πράξη ή παράβαση αλλά ήσαν εντελώς αόριστα, παραπλανητικά, συκοφαντικά, ο δε δράστης είχε καταμηνυθεί.
Μέχρι σήμερον δε έχω διαπιστώσει τα εξής:
Στην ανακριτική αρχή του Πρωτοδικείου Αθηνών εκκρεμεί ποινική ανακριτική δικογραφία με κωδικό αριθμό ΕΔ 2016/24, με ποινική δίωξη για απιστία εις βαθμόν κακουργήματος, σε βάρος του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Επειδή τα δημοσιεύματα του περιοδικού του Κ. Βαξεβάνη και οι σχετικές αναρτήσεις στο διαδίκτυο έκαναν λόγο για δήθεν παράνομη σύμβαση που εσύναψε η εταιρία μου με το ΚΕΕΛΠΝΟ, επιτρέψτε μου να σας παραθέσω δι’ ολίγων το ιστορικόν της εν λόγω συμβάσεως:
Στις 21-1-2011 υπεγράφη η από 21-1-2011 Σύμβαση Έργου, μεταξύ της ενώσεως εταιρειών ( AGENDA και δικής μου εταιρείας) για ένα έργο το οποίο συνίστατο στο σχεδιασμό και προσδιορισμό εναλλακτικών προτάσεων επικοινωνιακής στρατηγικής και στην υλοποίηση του σχεδίου δράσεως και επικοινωνίας, δημοσιότητας και πληροφόρησης, για την πρόληψη των μορφών καρκίνου, και για την ενίσχυση του Αντικαρκινικού Εράνου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας με την προώθηση του προγράμματός της, με προγράμματα δευτερογενούς πρόληψης ( screaning).
Ειδικότερα, κατά την Διακήρυξη, ο ανάδοχος, στα πλαίσια του έργου θα ανελάμβανε:
1. Τον Προσδιορισμό της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και την κατάρτιση, εξειδίκευση και εφαρμογή ενός Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας, χρονικά κατανεμημένου και κοστολογημένου, με τεκμηριωμένη την αποτελεσματικότητα των προτάσεων σε σχέση με τις ομάδες κοινού-στόχου. Για την εκπόνηση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και του Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας δεν προβλεπόταν ξεχωριστή αμοιβή του Αναδόχου, αλλά καλυπτόταν από την αμοιβή του την υπολογιζομένη κατά τη φάση σχεδιασμού και υλοποίησης των επιμέρους ενεργειών των περιλαμβανομένων στο Σχέδιο Δράσεων, που εγκρίνονταν κάθε φορά από την Αναθέτουσα Αρχή. Η Επικοινωνιακή Στρατηγική θα έπρεπε να εκπονηθεί και να υποβληθεί από τον Ανάδοχο του έργου, σε τρεις μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης και σε δύο μήνες μετά την έγκρισή της Επικοινωνιακής Στρατηγικής, το αναλυτικό σχέδιο δράσης, το οποίο θα αναλύει τις επιμέρους ενέργειες.
2. Το σχεδιασμό και την υλοποίηση των ενεργειών των περιλαμβανομένων στο προτεινόμενο Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας. Ως κατηγορίες ενεργειών απαραιτήτων για την επίτευξη των στόχων του έργου αναφέρονταν οι κατωτέρω:
ι). Προωθητικές ενέργειες (ενδεικτικά: οργάνωση εκδηλώσεων, ειδικά γεγονότα, εκθέσεις, υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων, δρώμενα διαλόγου με ειδικές ομάδες όπως Ακαδημαϊκούς, φορείς κλπ, ενέργειες μέσω του διαδικτύου κλπ.).
ιι) Προβολή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση), μετά από τεκμηριωμένη αναλυτική πρόταση του Αναδόχου (Media Plan) συμπεριλαμβανομένου και του κόστους, με την επιλογή του χρόνου, των μέσων κλπ, η οποία τίθεται υπό την έγκριση της Αναθέτουσας Αρχής. Σημειώνεται ότι η κατανομή του ποσοστού της προϋπολογισθείσης δαπάνης μεταξύ των διαφόρων κατηγοριών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) επιμεριζόταν υποχρεωτικά σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο ΠΔ 261/97 και συγκεκριμένα:
.Έντυπα Μέσα (εφημερίδες , περιοδικά): ποσοστό τουλάχιστον 40%, εκ του οποίου ποσοστό τουλάχιστον 30% θα χρησιμοποιούταν για την υλοποίηση του προγράμματος μέσω περιφερειακών εντύπων μέσων.
.Ραδιόφωνο: ποσοστό τουλάχιστον 10%, εκ του οποίου ποσοστό τουλάχιστον 30% θα χρησιμοποιούταν για την υλοποίηση του προγράμματος μέσω περιφερειακών ραδιοφωνικών σταθμών.
.Τηλεόραση: το λοιπό ποσοστό έως 50%, εκ του οποίου ποσοστό τουλάχιστον 30% θα χρησιμοποιούταν για την υλοποίηση του προγράμματος μέσω περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών.
Η αμοιβή του αναδόχου υπολογίζεται ως ποσοστό (%) επί των δαπανών των μέσων και μετά την αφαίρεση των πάσης φύσεως εκπτώσεων.
Στα πλαίσια της προβολής μπορούσαν να αξιοποιηθούν είτε παραδοσιακά ΜΜΕ:
.Tύπος (έκδοση ή δημοσίευση, διαφημιστικές καταχωρήσεις, ένθετα, αφιερώματα, αρθρογραφία, συνεντεύξεις κλπ),
.Ραδιόφωνο (μετάδοση ραδιοφωνικών μηνυμάτων, συμμετοχή σε εκπομπές διαλόγου),
.Τηλεόραση (μετάδοση τηλεοπτικών μηνυμάτων, ενημερωτικά video, συμμετοχή σε εκπομπές διαλόγου),
είτε και Νέα Μέσα (τεχνολογία διαδικτύου, κινητής τηλεφωνίας, είτε διαφημιστικά είτε για δημιουργία εκδηλώσεων, Κινηματογράφος κλπ).
ιιι). Δημιουργικές προτάσεις και παραγωγή εντύπων και ηλεκτρονικών ενημερωτικών εργαλείων (μακέτες, έντυπα, περιοδικά, newsletters, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα, video, dvds, κλπ.).
Το έργο είχε διάρκεια υλοποίησης 30 μήνες και οι επιμέρους φάσεις του ήσαν οι εξής:
Φάση Α΄: εκπόνηση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και του Σχεδίου Δράσης: τους πρώτους 6 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
Φάσεις Β΄ και Γ΄: Παραγωγή επικοινωνιακού υλικού και Υλοποίηση Επικοινωνιακής εκστρατείας: τους επόμενους 18 μήνες από την παραλαβή της Α φάσης.
Φάση Δ΄: Παρακολούθηση και αξιολόγηση προόδου σε όλη τη διάρκεια του έργου: 30 μήνες, ήτοι από την υπογραφή της σύμβασης μέχρι την οριστική παραλαβή του έργου.
Το ΚΕΕΛΠΝΟ προέβη στην ως άνω αναφερομένη Διακήρυξη, κινούμενο εις τα πλαίσια της πολιτικής του Κράτους για την προστασία της υγείας του πληθυσμού.
Το ΚΕΕΛΠΝΟ με την Διακήρυξη προσδιόρισε το αντικείμενο του έργου και κατήρτισε την αιτιολογία της Διακήρυξης που εν περιλήψει συνίσταται εις το ότι: Η υγεία αποτελεί ένα από τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα και του αξιώματος περί της ηθικής και λογικής υπεροχής των προληπτικών μέτρων που αναφέρονται στην δημόσια και ατομική υγεία, σε αντιπαράθεση με την θεραπεία και την αποκατάσταση. Το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης είχε από τότε ήδη ολοκληρώσει το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τη Δημόσια Υγεία, το πρώτο στην υγειονομική ιστορία της χώρας, το οποίο σχεδιάστηκε μετά από ανάλυση των διαθέσιμων επιδημιολογικών δεδομένων, τις κατευθύνσεις της πολιτικής και διοικητικής ηγεσίας του υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και την γνωμοδότηση και συναίνεση της επιστημονικής κοινότητας και της Κοινωνίας των Πολιτών.
Επιπλέον ο σχεδιασμός βασίστηκε στις κατευθυντήριες, τους στόχους και την στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, αναφορικά με τη Δημόσια Υγεία. Τα δε μέτρα και τα προγράμματα για την πρόληψη και την προαγωγή της υγείας θα πρέπει να είναι σε πρώτο πλάνο οποιασδήποτε εθνικής στρατηγικής του τομέα υγείας. Η χρήση αλκοόλ, το κάπνισμα, οι λανθασμένες διατροφικές συνήθειες και επιλογές, η έλλειψη άσκησης, η παχυσαρκία, το άγχος, η έλλειψη μέτρων ασφαλείας κατά την οδήγηση είναι μερικοί από τους παράγοντες που προκαλούν νόσους και ατυχήματα που ευθύνονται για το μεγαλύτερο αριθμό θανάτων στις δυτικές και άλλες υπό ανάπτυξη κοινωνίες.
Οι παραπάνω παράγοντες είναι γνωστό ότι προκαλούν καρκίνο, καρδιαγγειακά και άλλα χρόνια νοσήματα, αναπηρία και υποβάθμιση της ποιότητας ζωής. Σύμφωνα με τον Ν. 3370/2005 «…Η Εθνική Στρατηγική για τη Δημόσια Υγεία αποβλέπει στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και ποιότητας ζωής του πληθυσμού και δεν περιορίζεται στις δράσεις προστασίας του πληθυσμού από παράγοντες κινδύνου. Η Εθνική Στρατηγική για τη Δημόσια Υγεία καθορίζει τους μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους της, περιγράφει τις δράσεις και τις παρεμβάσεις, προσδιορίζει τους φορείς, τους τομείς και τα επίπεδα της διοίκησης που έχουν την ευθύνη για την πολυτομεακή και διατομεακή εφαρμογή της». Επιπλέον σύμφωνα με το άρθρο 6 του Ν. 3370/2005, οι πολιτικές και οι στρατηγικές δημόσιας υγείας διαμορφώνονται σύμφωνα με τα κριτήρια της αποτελεσματικότητας, της αποδοτικότητας και της ισότητας και βασίζονται στις ακόλουθες προϋποθέσεις:
.Στη διατομεακή συνεργασία σε κεντρικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, στο σχεδιασμό και στις εφαρμογές σε πληθυσμιακή βάση, στη δημιουργία ενιαίων διατομεακών πολιτικών και προγραμμάτων.
.Στη διεπιστημονική προσέγγιση και στις παρεμβάσεις στους χώρους ζωής και εργασίας και στην ενεργό συμμετοχή του πολίτη.
.Στη χρησιμοποίηση επιστημονικά τεκμηριωμένων παρεμβάσεων με καθορισμένους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους.
.Στην αντιμετώπιση των κοινωνικών, περιβαλλοντικών και οικονομικών παραγόντων που επηρεάζουν την υγεία του πληθυσμού και στον αποτελεσματικό έλεγχο και στη διαχείριση των παραγόντων κινδύνου.
.Στην προσβασιμότητα στις υπηρεσίες υγείας, στην άρση των ανισοτήτων, την ικανοποίηση των αναγκών των φτωχών και ευπαθών ομάδων και στην προαγωγή υγιών τρόπων ζωής.
Το όραμα που κατευθύνει την ανάπτυξη του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τη Δημόσια Υγεία, είναι αφενός η δημιουργία ενός πολιτισμού, που θα προάγει την πρόληψη και την ποιότητα ζωής και αφετέρου η ολοκληρωμένη ανάπτυξη μέτρων, δράσεων και προγραμμάτων για την προστασία των πολιτών, από παράγοντες κινδύνου και καταστάσεις που προκαλούν σημαντικά προβλήματα υγείας και υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής τους.
Η αποστολή του σχεδίου δράσης είναι η οικοδόμηση μιας πολύπλευρης και ολοκληρωμένης οριζόντιας πολιτικής για την πρόληψη και την προαγωγή της υγείας καθώς και η εφαρμογή των αναγκαίων δράσεων, πολιτικών και νομοθετικών ρυθμίσεων, μέσω ενός αποτελεσματικού υγειονομικού και κοινωνικού συστήματος παρεμβάσεων και επικοινωνίας.
Σύμφωνα με τον στόχο 5 του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τη Δημόσια Υγεία «Υγιεινότερος Τρόπος Ζωής», σημαντικά ζητήματα δημόσιας υγείας, επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από κοινωνικές πολιτικές και περιβάλλοντα, τα οποία άλλοτε υποστηρίζουν συμπεριφορές και πρακτικές που συνεισφέρουν στην επίλυση του προβλήματος και άλλοτε αποτυγχάνουν να καλλιεργήσουν ατομικές επιλογές για την επίλυση ενός προβλήματος. Οι μείζονες παράγοντες κινδύνου για την υγεία, στην εποχή μας, δεν μπορούν να αντιμετωπισθούν αποκλειστικά με ατομικές πρωτοβουλίες και επιλογές. Άρχισε να γίνεται κατανοητή η σπουδαιότητα των ευρύτερων κοινωνικών τάσεων και πολιτικών που μπορεί να επηρεάσουν αποτελεσματικά την ατομική συμπεριφορά και να γίνεται ξεκάθαρο ότι οι επαγγελματίες υγείας θα πρέπει να αντιμετωπίζουν αυτές τις παραμέτρους ως θεμελιώδη στοιχεία των παρεμβάσεών τους και των στρατηγικών πρόληψης.
Οι περισσότεροι μελετητές συμφωνούν ότι τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έχουν αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και κοινωνικών προτύπων και είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι περισσότερο από ποτέ βασίζονται στην ποικιλότητα και τον πλουραλισμό τους για να ενημερωθούν. Η ενημέρωση που προσφέρουν στο κοινό έχει αντίκτυπο στην καθημερινή ζωή και στον προσανατολισμό των ατόμων στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Είναι επίσης γεγονός ότι ο γενικός πληθυσμός έχει περιορισμένη πρόσβαση στην επιστημονική γνώση και ο ρόλος των Μέσων Μαζικής ενημέρωσης αποδεικνύεται ιδιαίτερα ουσιαστικός στην προβολή και την διάδοση αυτής της γνώσης. Επιτυχημένες εκστρατείες ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκαν σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στις ΗΠΑ, αποδεικνύουν τον καθοριστικό ρόλο τους στην αλλαγή συμπεριφορών και κοινωνικών προτύπων σε θέματα υγείας. Από αξιολόγηση επικοινωνιακών προγραμμάτων πρόληψης φαίνεται ότι όταν τα μηνύματα των εκστρατειών απευθύνονται σε ένα καλά στοχευμένο πληθυσμό που μοιράζεται κοινά γεωγραφικά, δημογραφικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά, καθώς και κοινά χαρακτηριστικά ως προς το πρόβλημα που προβάλλεται έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στο να διαμορφώσουν ένα νέο και πιο υγιεινό τρόπο ζωής και μια συστηματικά προγραμματισμένη προστασία και προαγωγή υγείας σε όλη τη διάρκεια ζωής.
Οι επιμέρους στόχοι της δράσης «Υγιεινότερος Τρόπος Ζωής» είναι:
.Βελτίωση των γνώσεων του πληθυσμού, αναφορικά με σημαντικούς παράγοντες κινδύνου.
.Βελτίωση των στάσεων και συμπεριφορών του πληθυσμού, ως προς την αντιμετώπιση και διαχείριση σημαντικών παραγόντων κινδύνου.
.Βελτίωση της σχετιζόμενης με την υγεία ποιότητας της ζωής.
.Δημιουργία κοινωνικών προτύπων και «κουλτούρας» πρόληψης.
.Υιοθέτηση υγιεινότερου και προστατευτικού για την υγεία τρόπου ζωής.
Η επίτευξη των παραπάνω στόχων μπορεί να επέλθει με την ανάπτυξη και εφαρμογή ενός αποτελεσματικού επικοινωνιακού πλάνου, σχεδιασμό και υλοποίηση εκστρατειών πρόληψης και προαγωγής υγείας για μείζονες παράγοντες κινδύνου.
Το συγκεκριμένο έργο αφορούσε στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας εθνικής Επικοινωνιακής Εκστρατείας για την πρόληψη του Καρκίνου με σκοπό το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ενιαίου συντονισμένου προγράμματος παρεμβάσεων μέσω των ΜΜΕ, για την προώθηση μέτρων προστασίας και προαγωγής της υγείας των πολιτών.
Οι στόχοι της εκστρατείας ενημέρωσης ήσαν:
Στόχος Α. Πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού και ομάδων υψηλού κινδύνου, σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου και των παραγόντων κινδύνου που τον προκαλούν και την προαγωγή της υγείας με απώτερο στόχο την αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών στα συγκεκριμένα θέματα υγείας.
Στόχος Β. Πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης, σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και προγράμματα που αφορούν την πρόληψη και την αντιμετώπιση του καρκίνου, οι οποίες παρέχονται στο πλαίσιο του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Το μοντέλο επικοινωνίας είχε ως σκοπό να αναδείξει ότι η υγεία και η πρόληψη είναι ποιότητα ζωής και αποτελεί πρωταρχική αξία στην καθημερινότητα με την ενημέρωση-προβολή υγιών στάσεων και συμπεριφορών στα επιμέρους θέματα υγείας κάθε ηλικιακής ομάδας. Ενημέρωση για τις υπάρχουσες υπηρεσίες πρόληψης και προαγωγής υγείας. Ευαισθητοποίηση και συμμετοχή του πολίτη-ευθύνη υγείας-εφαρμογή υγιών προτύπων ζωής. Δημιουργία συνείδησης και συμπεριφορών υγείας (πρόληψη, υγιής στάση ζωής, έγκαιρη διάγνωση, τρόπος ζωής).
Το έργο αναφέρεται στα αντικείμενα:
Καρκίνος μαστού
Καρκίνος τραχήλου μήτρας
Καρκίνος δέρματος
Καρκίνος προστάτη
Καρκίνος παχέος εντέρου.
ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗ
Η ένωση εταιρειών με τις κάτωθι επωνυμίες: «AGENDA ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ-ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο AGENDA A.E. που εδρεύει στον Δήμο Ηλιουπόλεως Αττικής, οδός Μαρίνου Αντύπα αριθμ. 102 και MINDWORK BUSINESS SOLUTIONS ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΕ και διακριτικό τίτλο MINDWORK BUSINESS SOLUTIONS, διαχειρίστρια της οποίας και νόμιμος εκπρόσωπος τυγχάνω εγώ (Σταυρούλα Νικολοπούλου), κρίθηκε από την αρμόδια Επιτροπή Αξιολόγησης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού, ότι αφενός μεν είχε υποβάλει έγκαιρα όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνταν από τη διακήρυξη κατά το στάδιο της κατακύρωσης και αφετέρου ότι τα δικαιολογητικά αυτά ήσαν σύμφωνα με τους όρους και τις απαιτήσεις της διακήρυξης και κατακύρωσε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού στην ως άνω ένωση εταιρειών, έναντι του ποσού του ενός εκατομμυρίου τριακοσίων δύο χιλιάδων εννιακοσίων εξήντα εννέα ευρώ και εβδομήντα οκτώ λεπτών (1.302.969,78 ευρώ) πλέον ΦΠΑ.
Ακολούθως το Διοικητικό Συμβούλιο του ΚΕΕΛΠΝΟ στην 22α Συνεδρίασή του της 6-10-2010, ενέκρινε και αποδέχθηκε εν τω συνόλω του και ομοφώνως το 7/13-9-2010 πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού, ενώ εξουσιοδότησε τον Πρόεδρο και την Υπηρεσία να προβούν σε κάθε ενέργεια για την υπογραφή της σχετικής σύμβασης με την ανάδοχο εταιρεία σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον κανονισμό προμηθειών του ΚΕΕΛΠΝΟ και συμπληρωματικά στο ΠΔ 118/07(ΦΕΚ 150/Α/107-2007) «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου», στην με αριθμ. πρωτ. 4004/22-4-2010 προσφορά της αναδόχου και στην υπ. αριθμ. πρωτ. 3976/4-9-2010 Διακήρυξη του διαγωνισμού.
Στις 21-1-2011 υπεγράφη η από 21-1-2011 Σύμβαση Έργου, μεταξύ των ως άνω αναφερομένων εταιριών και του ΚΕΕΛΠΝΟ και συμφωνήθηκε ο εξής τρόπος πληρωμής:
.Χορήγηση του 30% του συνολικού συμβατικού τιμήματος πλέον ΦΠΑ, με την ολοκλήρωση της (πρώτης) Α΄ φάσης υλοποίησης του έργου και την παραλαβή του προβλεπομένου σε αυτήν αντίστοιχου παραδοτέου (Π.1)
.Καταβολή επιπλέον 30% του συνολικού συμβατικού τιμήματος πλέον ΦΠΑ, με την ολοκλήρωση της υλοποίησης του 50% του φυσικού αντικειμένου των Β και των Γ φάσεων του έργου και την παραλαβή των αντίστοιχων παραδοτέων τους.
.Καταβολή επιπλέον 30% του συνολικού συμβατικού τιμήματος πλέον ΦΠΑ με την ολοκλήρωση της υλοποίησης του 100% του φυσικού αντικειμένου των Β και Γ φάσεων και την παραλαβή των αντίστοιχων παραδοτέων τους.
.Χορήγηση του εναπομείναντος υπολοίπου, δηλαδή του 10% του συμβατικού τιμήματος πλέον ΦΠΑ, μετά την παραλαβή της Τελικής Απολογιστικής Έκθεσης και την Οριστική Παραλαβή του έργου.
Το έργο υλοποιήθηκε επιτυχώς από την ως άνω αναφερομένη ένωση εταιριών και παραλήφθηκε οριστικώς από την ορισθείσα προς τούτο από την Σύμβαση, Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής.
Σημειωτέον ότι είχαν προηγηθεί επί μέρους παραλαβές παραδοτέων από την Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής του έργου, για τις οποίες και συντάσσονταν κάθε φορά ανάλογα Πρακτικά (βλ. σχετ. Πρακτικό υπ’ αριθμ. 1/10-3-2011 της Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής του Έργου, επί τη βάσει του οποίου έλαβε χώρα η παραλαβή του πρώτου Παραδοτέου Π1: «Μελέτη Σχεδιασμού και Εφαρμογής» επικαιροποιημένη επικοινωνιακή στρατηγική), Πρακτικό υπ’ αριθμ. 2/20-4-2011 επί τη βάσει του οποίου έγινε η παραλαβή του δευτέρου μέρους του Παραδοτέου Π1 «Μελέτη Σχεδιασμού και Εφαρμογής» (Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας), Πρακτικό υπ’ αριθμ. 3/12-12-2011 με το οποίο παραλήφθηκαν τα κάτωθι παραδοτέα: Π2 (παραγωγή επικοινωνιακού υλικού), Π3 (παραγωγή ραδιοφωνικού επικοινωνιακού υλικού), Π4 (παραγωγή διαδικτυακού πληροφοριακού &επικοινωνιακού υλικού), Π5 (παραγωγή επικοινωνιακού υλικού για εφημερίδες και έντυπο τύπο), Π6 (μέρος του προγράμματος επικοινωνιακών παρεμβάσεων μέσω τηλεόρασης), Π7 ( μέρος του προγράμματος επικοινωνιακών παρεμβάσεων μέσω ραδιοφώνου), Π8 (μέρος του προγράμματος επικοινωνιακών παρεμβάσεων μέσω εφημερίδων και εντύπου τύπου), Π9 (μέρος του προγράμματος επικοινωνιακών και πληροφοριακών παρεμβάσεων μέσω διαδικτύου), Π10 (μέρος του προγράμματος έκδοση έντυπου υλικού), Π11 (μέρος του προγράμματος δράσεων προβολή και δημοσιότητας-προωθητικές ενέργειες). Ακολούθησαν και τα Πρακτικά παραλαβής Παραδοτέων με αριθμούς 4 και 5 και με το Πρακτικό 6/24-1-2013 υπεβλήθη το τελευταίο Παραδοτέο Π12 «Τελική απολογιστική έκθεση».
Με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΟΙΚ 3893/25-2-2013 Βεβαίωση του ΚΕΕΛΠΝΟ προς την ως άνω Ένωση Εταιριών, βεβαιώνεται η επιτυχής υλοποίηση του 100% του φυσικού αντικειμένου του ως άνω αναφερομένου έργου.
Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Οι δράσεις επικοινωνίας που προέβλεπε το έργο υλοποιήθηκαν στο έπακρο.
Έλαβαν χώρα διαδραστικές εκδηλώσεις σε 150 Δήμους σε όλη τη χώρα, ακόμη και στις πλέον απομακρυσμένες περιοχές καθώς και σε 128 Κέντρα Υγείας και Νοσοκομεία.
Η προληπτική αυτή καμπάνια υποστηρίχθηκε από 16 επιστημονικές εταιρίες, μεταξύ των οποίων καταλέγονται: Η Ελληνική Εταιρία Προληπτικής Ογκολογίας, η Ελληνική Μαιευτική και Γυναικολογική Εταιρεία, η Ελληνική Εταιρεία Παθολογίας Τραχήλου και Κολποσκόπησης, η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας, η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Μελανώματος, και άλλες Επιστημονικές Εταιρίες οι οποίες αναφέρονται στο σύνολό τους στην ως άνω αναφερομένη απολογιστική έκθεση. Υποστηρίχθηκε επίσης από συλλόγους και εθελοντικές οργανώσεις.
Έλαβε χώρα διαφημιστική εκστρατεία με διαφήμιση στα ΜΜΕ-ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ, καταχωρήσεις, διαδίκτυο, σινεμά. Στην Τελική Απολογιστική Έκθεση παρατίθενται αναλυτικώς όλες οι διαδραστικές εκδηλώσεις, τα διαφημιστικά σποτ, οι καταχωρήσεις στις εφημερίδες, στα περιοδικά, στο διαδίκτυο, οι διαδραστικές εκδηλώσεις.
Επρόκειτο για ένα τεράστιο σε ποσότητα έργο, το οποίο υλοποιήθηκε με επιτυχία, και για το οποίο η ένωση εταιριών και οι εκπρόσωποι αυτών είναι υπερήφανοι.
Τηρήθηκαν στο έπακρο οι αρχές της νομιμότητος σε όλες τις φάσεις του έργου, εξεδόθησαν τα προβλεπόμενα φορολογικά στοιχεία, γινόταν επισταμένη παρακολούθηση των ενεργειών και σταδιακή υποβολή των παραδοτέων, τηρουμένων των αναγκαίων πρακτικών ως ανωτέρω εκτίθεται και στην όλη διαδικασία, δεν υπάρχει το παραμικρό ψεγάδι, η ελαχίστη παρατυπία.
Σε κάθε περίπτωση και επειδή ως γνωστόν την κυρία ανάκριση διενεργεί μόνον ο ανακριτής, ως ρητώς ορίζει η διάταξις του άρθρου 246 ΚΠΔ και είναι γνωστόν πως αφ’ ης επιληφθεί ο ανακριτής, ουδείς πλην αυτού επιτρέπεται και δύναται να διενεργεί αυτοβούλως ανακριτικές πράξεις, μου προξενεί απορία το γεγονός ότι στην συνταχθείσα έκθεση για την παράνομο έρευνα-κατάσχεση, ουδαμού αναφέρεται ο ανακριτής πλημμελειοδικών, στην αρμοδιότητα του οποίου εκκρεμεί ήδη η ως άνω αναφερομένη ποινική-ανακριτική δικογραφία η οποία αφορά το ΚΕΕΛΠΝΟ, αλλά αναφέρεται πως οι διαδικαστικές αυτές πράξεις διενεργήθηκαν δυνάμει εισαγγελικής παραγγελίας. Από δε το επιδειχθέν εις εμέ κάποια στιγμή και κατά την διενέργεια της ερεύνης, ανεπικύρωτο φωτοτυπικό αντίγραφο της υπ’ αριθμ. 1853 από 14/09/2016 εισαγγελικής παραγγελίας, διεπίστωσα ότι αυτή φέρει την υπογραφή αντεισαγγελέως πρωτοδικών. Φαίνεται δηλαδή ότι αντεισαγγελεύς πρωτοδικών, στις 14-9-2016, ημεροχρονολογία κατά την οποία επιδόθηκε στον Βαξεβάνη η εξώδικος πρόσκλησή μου, εκκρεμούσης ήδη ανακριτικής δικογραφίας για το ΚΕΕΛΠΝΟ, παραγγέλλει εν αγνοία του ανακριτού την διενέργεια ανακριτικών πράξεων στην έδρα της επιχειρήσεώς μου. Στην δε ενέργεια αυτή ο αντεισαγγελεύς προβαίνει αυτοβούλως, παρακάμπτων την ανακριτική διαδικασία, και χωρίς ο αρμόδιος ανακριτής να του ανακοινώνει την ύπαρξη αποχρωσών ενδείξεων σε βάρος μου σχετικά με τέλεση κάποιας αξιόποινης πράξης σχετιζομένης με το ΚΕΕΛΠΝΟ και την συναφθείσα ως άνω αναφερομένη σύμβαση.
Βεβαίως ο ανακριτής δεν ανακοίνωσε ούτε και πρόκειται να ανακοινώσει την τέλεση κάποιας αξιόποινης πράξης σχετιζομένης με την παραπάνω σύμβαση, δεδομένου ότι καμία αξιόποινος πράξη δεν έλαβε χώρα ως καταδεικνύω ανωτέρω.
Επειδή εκ των ανωτέρω συνάγεται ότι εν προκειμένω ετελέσθησαν πλείστες όσες δικονομικές αλλά και ουσιαστικού δικαίου αταξίες.
Επειδή η μη τήρηση των δικονομικών αλλά και ουσιαστικού δικαίου κανόνων υποδηλώνουν μεροληψία και σκοπιμότητα.
Επειδή εναντίον μου διενεργήθηκαν άσκοπες και κατά τρόπο δικονομικώς απαράδεκτο και άκυρο ανακριτικές πράξεις, παρεβιάσθησαν δε θεμελιώδη ουσιαστικά και δικονομικά μου δικαιώματα.
Επειδή η εφαρμογή σε βάρος μου σοβαρών μέτρων δικονομικού καταναγκασμού επί τη βάσει λιβελλογραφημάτων, χωρίς κανένα απολύτως σοβαρό αποδεικτικό στοιχείο αποτελεί παραβίαση των ως άνω δικαιωμάτων μου.
Επειδή εκ της στερήσεως του συνόλου των λογιστικών μου εγγραφών παρακωλύεται τα μέγιστα η λειτουργία της επιχειρήσεώς μου.
Επειδή η διενέργεια ανακριτικών πράξεων δέον όπως γίνεται κατά τρόπο που να εξασφαλίζει την αρχή της μυστικότητος και την προστασία της προσωπικότητος του καθού ου πράξεις, συγχρόνως δε να εξασφαλίζεται και η ακώλυτος άσκηση των δικονομικών του δικαιωμάτων.
Επειδή εν προκειμένω η έρευνα και η κατάσχεση έλαβε χώρα υπό το κράτος βιντεοσκοπήσεως.
Επειδή επιθυμώ να διαλευκανθεί πλήρως και από πάσης απόψεως η προκείμενη υπόθεση τόσον από πειθαρχικής όσον και από ποινικής πλευράς εφόσον εξετέθην εις καταδίωξη ούσα εντελώς αθώα κατά κατάχρηση εξουσίας των αρμοδίων ανακριτικών υπαλλήλων και των επικεφαλής αυτών.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΑΙΤΟΥΜΑΙ: Να επιληφθείτε σχετικώς και να ασκήσετε τις υπό του νόμου προβλεπόμενες αρμοδιότητές σας εν σχέσει με την απόδοση πειθαρχικών ευθυνών εις τους εκθέσαντες εμέ σε άδικη και παράνομη καταδίωξη.
ΑΘΗΝΑ
Η ΑΝΑΦΕΡΟΥΣΑ
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠ’ ΕΜΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ