Τα ετήσια έσοδα από παιχνίδια υπολογιστών ξεπέρασαν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως για πρώτη φορά, ενώ η Κίνα έχει ξεπεράσει τις ΗΠΑ ως η «παγκόσμια πρωτεύουσα των παικτών» με όρους μεγέθους της αγοράς, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύεται από την εταιρία επιχειρηματικών κεφαλαίων Atomico, η οποία εδρεύει στο Λονδίνο.
Οι 600 εκατομμύρια παίκτες στην Κίνα παρήγαγαν τα 24,6 δισ. από τα συνολικά 101,1 δισ. δολάρια του κλάδου παγκοσμίως για το 2016, ξεπερνώντας έτσι τις ΗΠΑ που έφτασαν τα 24,1 δισ. δολάρια. Το 2015, η παγκόσμια βιομηχανία παιχνιδιών ανήλθε σε 91,8 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του ερευνητικού οίκου Newzoo. Ένας από τους πρωταγωνιστές της κινεζικής "έκρηξης" στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου είναι το κατάστημα εφαρμογών για κινητά της Apple στην Κίνα. Το 2016, η αχανής ασιατική χώρα αντιπροσώπευε το 31% των 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δαπανλήθηκαν για τα παιχνίδια στο iOS, έναντι μόλις 3% του συνόλου των 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2012, αναφέρει το newmoney.
Ο κ. Τομ Βεμάγιερ διευθυντής και επικεφαλής της έρευνας στο Atomico, αλλά και συγγραφέας της έκθεσης που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, δήλωσε μεταξύ άλλων: "Έχουμε φτάσει στο σημείο σήμερα να υπάρχουν περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια παίκτες ηλεκτρονικών παιχνιδιών παγκοσμίως, Και το κινητό τηλέφωνο κατέχει το μεγαλύτερο τμήμα συνολικά από αυτά τα παιχνίδια».
Ο Ματίας Λιούνγκμαν, συνεργάτης της Atomico και ένας από τους συνιδρυτές της μαζί με τον Νίκλας Ζένστρομ, δήλωσε ότι "το μέσο έσοδο ανά χρήστη είναι υψηλότερο στην Κίνα από όσο στις ΗΠΑ, πράγμα που για εμένα πιθανότατα θα εκπλήξει τους περισσότερους".