Η Mondelēz International ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στην αγορά σοκολάτας της Κίνας, αξίας 2,8 δισ. δολαρίων. Συγκεκριμένα, το αγαπημένο brand της Ευρώπης, Milka, θα λανσαριστεί στα ράφια τον Σεπτέμβριο, με περισσότερα από 12 βασικά προϊόντα και με ειδικά εποχικά προϊόντα, καθώς η εταιρία φιλοδοξεί να κεφαλαιοποιήσει την αυξανόμενη προτίμηση των Κινέζων καταναλωτών για τη σοκολάτα.
Η Mondelēz International είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες σοκολάτας, με ένα πορτφόλιο από γνωστά διεθνή προϊόντα όπως Milka, Cadbury Dairy Milk, Côte d'Or, Lacta (διεθνές brand Ν. Αμερικής) και Toblerone. Η κίνηση αυτή θα ενισχύσει και θα δώσει ώθηση στην αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρίας, εισάγοντας ένα διεθνές brand σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου.
«Όταν ξεκινήσαμε το αναπτυξιακό μας πρόγραμμα πέρυσι, είχαμε στόχο να εστιάσουμε σε γεωγραφικές περιοχές όπου θα μπορούσαμε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη των βασικών μας κατηγοριών και των ισχυρών brands μας», δήλωσε ο κ. Tim Cofer, Chief Growth Officer, συμπληρώνοντας: «Αυτό είναι ένα παράδειγμα της στρατηγικής μας, το λανσάρισμα μιας κατηγορίας προϊόντων snacking στην οποία είμαστε ήδη παγκόσμια ισχυροί, σε μια αναπτυσσόμενη αγορά όπου έχουμε μια επιτυχημένη παρουσία».
«Βλέπουμε σημαντικές προοπτικές στην ανάπτυξη της κατηγορίας της σοκολάτας στην αγορά της Κίνας, όπου η κατανάλωση σήμερα είναι αρκετά χαμηλή ακόμα και για τα δεδομένα μιας αναπτυσσόμενης αγοράς. Φιλοδοξούμε ότι οι καινοτομίες μας, η παραγωγή, οι πωλήσεις και οι δυνατότητες του marketing θα προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές και θα ωθήσουν τόσο τη δραστηριότητά μας όσο και την ίδια την αγορά σοκολάτας», συμπλήρωσε.
Από την πλευρά του ο κ. Stephen Maher, πρόεδρος της Mondelez China, σημείωσε: «Δραστηριοποιούμαστε στην Κίνα εδώ και 30 χρόνια και γνωρίζουμε την αγορά και τι χρειάζεται για το λανσάρισμα μιας νέας κατηγορίας. Το 2012 μπήκαμε στην αγορά της τσίκλας στην Κίνα για πρώτη φορά και σήμερα έχουμε χτίσει μια δραστηριότητα 200 εκατ. δολ. με δύο πολύ αγαπημένα brands. Η δυναμική του brand Milka σε συνδυασμό με τη συνταγή της επιτυχίας που δημιουργήθηκε ειδικά για τους Κινέζους καταναλωτές μάς δίνει την πεποίθηση ότι θα έχουμε μεγάλη επιτυχία και στην αγορά της σοκολάτας».