Στο συνεχώς μεταβαλλόμενο γεωπολιτικά περιβάλλον της ανατολικής Μεσογείου η ελληνική κρουαζιέρα καλείται να βρει τον δρόμο προς την ανάπτυξη.
«Το 2017 είναι χαμένο αφού οι αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων και στα 42 ελληνικά λιμάνια αναμένεται να είναι μειωμένες κατά 22,7%. Στα ίδια βήματα θα ακολουθήσει και το 2018» επισημαίνουν στελέχη της αγοράς.
Η προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων δεν είναι εύκολη αφού υπάρχει έλλειψη σωστής επικοινωνίας με τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου που μοιράζουν το παιχνίδι παγκοσμίως, αναφέρει το protothema.
Το λιμάνι του Πειραιά με τους ένα εκατομμύρια επιβάτες προσπαθεί να κρατήσει στους ώμους του σαν άλλος Άτλας το οικοδόμημα. Όμως αυτό δεν φθάνει. Θα πρέπει να ενισχύσει τη θέση του. Τα βλέμματα είναι στραμμένα στην Cosco που ανέλαβε την τύχη του λιμανιού και καλείται μέσα σε δύσκολες συνθήκες να διαμορφώσει τη στρατηγική που θα ακολουθήσει, ούσα όμως άπειρη στη διαχείριση τερματικών σταθμών κρουαζιέρας.
Η κρουαζιέρα παραμένει μια δυναμική αγορά, η οποία καταγράφει υψηλότερη δραστηριότητα κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις από 25,3 εκατομμύρια πολίτες σε όλο τον κόσμο αναμένεται να πραγματοποιήσουν μία κρουαζιέρα μέσα στο 2017, σχεδόν 4% περισσότεροι από το 2016. Πρόκειται για μια βιομηχανία μοναδική καθώς έχει κινηθεί ανοδικά κάθε έτος για τρεις δεκαετίες, και με συνολική αύξηση κατά 62% την δεκαετίας 2007-2016. Η έννοια της «κυκλικότητας» των οικονομικών δραστηριοτήτων. Τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μεγέθη της κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένων των ναυπηγήσεων, εκτιμάται ότι δημιουργούν κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 11 εκατ. δολάρια