Εγκρίθηκε από τον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλο, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τους πρώτους 15 σταθμούς της νέας γραμμής 4 του Μετρό.
Το κεντρικό τμήμα της γραμμής 4, μήκους 12,8 χιλιόμετρα, από το Άλσος Βεΐκου έως το Γουδή, περιλαμβάνει 15 σταθμούς και θα εξυπηρετεί πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, Ζωγράφου και Γουδή.
Τέσσερα σχήματα, τα οποία αποτελούνται από εγχώριους και διεθνείς κατασκευαστικούς ομίλους, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαγωνιστική διαδικασία για τη κατασκευή του κεντρικού τμήματος της γραμμής 4, και όλοι τους έχουν υποβάλει προσφυγές.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,45 δισ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της Αττικό Μετρό σε περίπου 6 μήνες από τώρα αναμένεται να κατατεθούν οικονομικές και τεχνικές προσφορές.
Το χρονοδιάγραμμα που έχει εκπονήσει η Αττικό Μετρό – που θα είναι ο διαχειριστής του έργου – προβλέπει διάρκεια κατασκευής 8 ετών, από το 2019 έως και το 2026.
Στο έργο περιλαμβάνεται η προμήθεια έως και 18 αυτόματων συρμών, δηλαδή δίχως οδηγό, η κατασκευή Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας και κτιρίου συντήρησης και επισκευών συρμών στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.
Συνολικά, η γραμμή 4 του Μετρό έχει προϋπολογισμό 3,5 δισ. ευρώ, θα υλοποιηθεί σε πέντε φάσεις, θα έχει μήκος 33,5 χιλιόμετρα και 30 νέους σταθμούς.
Θα διαθέτει 5 σταθμούς μετεπιβίβασης προς τις γραμμές 1, 2 και 3, ενώ εκτιμάται ότι θα μετακινούνται περισσότεροι από 500.000 επιπλέον επιβάτες