Ελπιδοφόρα η επανάσταση των Μαθητών έστω και με ανάρμοστο τρόπο
Η παράδοση της Μακεδονίας, είναι δύσκολο να αφομοιωθεί από τους Έλληνες. Από τη στιγμή που οι μεγάλοι και κυρίως οι αρμόδιοι, δεν κινούνται, αναμένοντας να καταψηφίσουν στη Βουλή, τα παιδιά πήραν την ευθύνη επάνω τους και ξεσηκώθηκαν. Σε μια εποχή απόλυτου μιθριδατισμού της κοινωνίας, η Νεολαία αρνείται να δεχθεί την παράδοση της Μακεδονίας έτσι απλά και εύκολα, ωσάν να πρόκειται για την αγοραπωλησία ενός οικήματος.
Του Νίκου Αναγνωστάτου
ΟΧΙ λοιπόν βροντοφωνάζει η Νεολαία μας, έτσι οι μαθητές ταρακουνούν όλους εμάς τους μεγαλύτερους, που οφείλουμε να ξυπνήσουμε την εθνική μας συνείδηση, αλλά κυρίως να αφυπνιστούν οι πολιτικοί μας οι οποίοι είναι πλέον υποχρεωμένοι να βρουν τρόπο να ακυρωθεί η κατάπτυστη αυτή Συμφωνία, πριν είναι πολύ αργά και δημιουργηθούν μη αναστρέψιμα αποτελέσματα.
Είμαστε υπερήφανοι για τη Νεολαία μας με την πάλλουσα πατριωτική συνείδησή τους που μας υποχρεώνει να αναλάβουμε και εμείς τις δικές μας ευθύνες. Θέμα δημιουργήθηκε όμως, για τον τρόπο που οι μαθητές επέλεξαν να εκφράσουν την διαμαρτυρία τους, τις καταλήψεις των σχολείων τους. Όλα τα κόμματα εξέφρασαν τις επιφυλάξεις τους, δηλώνοντας ότι για κανένα λόγο τα σχολεία δεν πρέπει να είναι ποτέ κλειστά! Πολύ σωστά!
Άλλωστε ο γράφων έδωσε μεγάλο αγώνα εναντίον των καταλήψεων το 1990, όπου κυριαρχούσαν και πρωτοστατούσαν οι οπαδοί και οι απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ, με πρωτεργάτη τον σημερινό Πρωθυπουργό, ο οποίος έτρεχε από σχολείο σε σχολείο για να εξασφαλίσει την κατάληψη. Είχαμε έρθει τότε σε μετωπική σύγκρουση με τον κ.Τσίπρα, ως αρχηγό και υποκινητή των καταλήψεων και είχαμε κατηγορηθεί για την αντίθεσή μας αυτή, τότε που ήμουν Πρόεδρος της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων.
Οι ίδιοι αυτοί που στην πραγματικότητα εφεύραν τις καταλήψεις, και τις χρησιμοποίησαν ως μέσον για την επίτευξη φθηνών κομματικών τους ωφελημάτων, αδιαφορώντας για την εκπαίδευση των μαθητών και θυσιάζοντάς την για στενούς κομματικούς σκοπούς, διαμαρτύρονται τώρα, προσπαθώντας να εφεύρουν, αν δεν υπάρχουν, υποκινητές.
Σε ακροδεξιούς και στην Χρυσή Αυγή επιχείρησαν να αποδώσουν τις κινητοποιήσεις αυτές των μαθητών, μη αντιλαμβανόμενοι ότι ενισχύουν στην πράξη την Χρυσή Αυγή, πιστώνοντάς την με κάτι που δεν της ανήκει. Τεράστιο πολιτικό λάθος των κυβερνώντων, στην απέλπιδα προσπάθειά τους, να μειώσουν την αξία της διαμαρτυρίας αυτής των μαθητών.
Ασφαλώς η εθνικά σωστή αυτή διαμαρτυρία για την κατάργηση της συμφωνίας των Πρεσπών, με την οποία κυριολεκτικά πουλήθηκε η Μακεδονία μας και δη πολύ φθηνά, αν αληθεύουν οι φήμες ότι την αντάλλαξε με το να μην υποχρεωθούν στη μείωση των συντάξεων, όπως η ίδια η κυβέρνηση είχε ψηφίσει. Θα μπορούσαν τα παιδιά να οργανώσουν διαδηλώσεις μεγάλες, έντονες και δυνατές, μετά το τέλος των μαθημάτων τους, έτσι ώστε να μην μπορεί κανείς, όσο και αν τον ενοχλούσαν, να τα κατακρίνει, έστω και προσχηματικά.
Ο γράφων, προτείνει στα παιδιά να οργανώσουν τις διαδηλώσεις τους και τις διαμαρτυρίες τους μετά το τέλος των μαθημάτων και να είναι βέβαιοι ότι θα τύχουν της επιδοκιμασίας, τον έπαινο και τον θαυμασμό της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων. Σε μια τέτοια διαδήλωση, είναι βέβαιο ότι στο δρόμο της θα εμπλουτιστεί και θα γιγαντωθεί με την προσχώρηση πολλών πολιτών τους οποίους θα εκφράζει η κινητοποίηση αυτή των παιδιών μας, με εντονότερα αποτελέσματα.
Ας μη μας διαφεύγει το γεγονός ότι από τους Νέους μας, που βράζει το αίμα τους και ο ενθουσιασμός τους είναι έντονος, αλλά και η επαναστατικότητα που τους διακρίνει, ξεκινά κάθε επαναστατική ενέργεια η οποία αλλάζει πολλά στραβά που βυσσοδομούν την κοινωνία, Να μην ξεχνάμε την μεγάλης ιστορικής αξίας, Γαλλική Επανάσταση, η οποία ξεκίνησε από την Νεολαία και που έφερε σε αίσιο πέρας, ανατρέποντας το στυγνό καθεστώς των Λουδοβίκων και εγκαθιδρύοντας την Δημοκρατία. Αλλά και το δικό μας Πολυτεχνείο, από τους φοιτητές ξεκίνησε, ασχέτως των συνεπειών και του αποτελέσματος.
Οι όποιες επιφυλάξεις ως προς τους τυχόν υποκινητές και των κρυφών σκοπιμοτήτων της εξέγερσης αυτής των φοιτητών και των συμπραξάντων, δεν παύει να είναι μια θαυμαστή, ρωμαλέα και ηρωική εξέγερση της Νεολαίας μας, η οποία μας διαβεβαιώνει ότι οι Νέοι μας αγρυπνούν και είμαστε περήφανοι για τα παιδιά μας, που τα θέλουμε ζωηρά, ανυποχώρητα και επαναστατικά.
Φανταστείτε πόσο πιο έντονες, ελπιδοφόρες και παρήγορες θα ήταν οι αντιδράσεις των μαθητών και φοιτητών μας, αν στα σχολεία διδασκόταν σωστά και πατριωτικά η ζηλευτή από πολλούς, ένδοξη ιστορίας μας. Τότε κάθε κυβέρνηση, ο κάθε υπουργός των εξωτερικών, θα σκεπτόταν δύο φορές τουλάχιστον, πριν συζητήσουν εθνικά θέματα με άλλα, όμορα ή μη, κράτη, ποσώ δε μάλλον να καταλήξουν σε συμφωνία, σκεπτόμενοι την επερχόμενη αντίδραση των φοιτητών σε περίπτωση που θεωρούσαν εθνική μειοδοσία μια λανθασμένη συμφωνία.
Μια λανθασμένη συμφωνία, με την κατά Ταλεϋράνδο έννοια, ότι «είναι χειρότερη από λάθος, είναι έγκλημα», είναι και αυτή των Πρεσπών και ευλόγως δημιουργεί την έντονη αντίδραση των μαθητών. Πρώτο κύριο και καίριο λάθος η μονομερής ενέργεια της κυβερνήσεως, αγνοώντας τα υπόλοιπα κόμματα της Βουλής, για ένα τόσο σοβαρό εθνικό θέμα, που όφειλε να πετύχει μια ενιαία εθνική γραμμή. Η κυβέρνηση αποφάσισε να το χειριστεί μόνη της, θεωρώντας ότι ήλθε η κατάλληλη στιγμή να το επιλύσει, δρέποντας όλη την δόξα, όπως ξανά λανθασμένα, θεώρησε.
Αν όμως δεχθούμε τη φήμη ότι αντάλλαξε την αντεθνική αυτή συμφωνία την λεγόμενη των Πρεσπών, με την συνηγορία της κΜέρκελ, ώστε να μην εφαρμοστεί η ψηφισμένη απόφαση για μείωση των παλαιών συντάξεων, τότε πράγματι το λάθος μετατρέπεται σε εθνικό έγκλημα.
Είναι πράγματι εθνικά εγκληματική αυτή η απόφαση και πρέπει το συντομότερο να ακυρωθεί πριν καταστεί τελεσίδικη, διότι:
α) Διότι δεν υπάρχει καθόλου γεωγραφικός χώρος της Μακεδονίας στο χώρο των Σκοπίων, ώστε έστω και προσχηματικά να θεωρηθεί εύλογο να διεκδικούν το όνομα. Τούτο το έχω αναλύσει σε προηγούμενα σημειώματά μου και στην λανθασμένη αυτή πληροφόρηση, οφείλεται η γνώμη των καλόπιστων Ελλήνων, που θεωρούν όχι και τόσο κακή, τη συμφωνία αυτή. Ενδεχομένως και οι ξένοι να υποπίπτουν σε αυτό το λάθος και οφείλουμε να το αναδείξουμε. Σε κάποιο επόμενό μου σημείωμα να το αποδείξω σε όλο του το εύρος.
β) Το «βόρεια» γρήγορα θα απαλειφθεί και θα μείνει σκέτο το «Μακεδονία», αφού και τώρα δεν διστάζουν να το χρησιμοποιούν, αδιαφορώντας για τις δικές μας αντιδράσεις, μας αγνοούν επιδεικτικά και εμείς σιωπούμε ένοχα.
γ) Επειδή τα Σκόπια είναι κράτος, διεθνώς και παντού θα ακούγεται η λέξη «Μακεδονία» μόνο για τα Σκόπια, μια και η δική μας Μακεδονία είναι επαρχία και απόλυτα φυσιολογικά, δεν θα γνωρίζουν κάν την ύπαρξή της.
δ) Η γλώσσα με πιο σκεπτικό μπορεί να ονομάζεται «Μακεδονική», ούτε κάν βορειο-μακεδονική; Έτσι κι αλλιώς είναι απαράδεκτο, διότι η ίδια καθεαυτή η γλώσσα που ομιλούν, δεν έχει καμία σχέση με την Μακεδονία όπου πάντοτε ομιλούσαν ελληνικά και τούτο είναι ισχυρό επιχείρημα και για τους ξένους, να αποκλείσουμε το όνομα «Μακεδονία» από το όνομά τους.
ε) Τη Μακεδονική Ιθαγένεια, που τους δώσαμε αποτελεί το αποκορύφωμα της υποχωρητικότητά ς μας, αλλά και της εθνικής προδοσίας (;), αφού έτσι δεχόμαστε ότι κατάγονται πράγματι από τους αρχαίους Μακεδόνες , όπως και εμείς! Δεν έχουν δίκιο λοιπόν τα παιδιά;