Σε σημαντική μείωση του χρόνου έκδοσης των εισιτηρίων από τα αυτόματα μηχανήματα προχώρησε ο ΟΑΣΑ, σε συνεργασία με τον ανάδοχο του έργου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Ο χρόνος των συναλλαγών μειώθηκε και στα 293 αυτόματα μηχανήματα του δικτύου, καθιστώντας πιο γρήγορη την έκδοση εισιτηρίου, με προφανή οφέλη για τους επιβάτες.
Από τους χρόνους που καταγράφηκαν από τον Οργανισμό, η εκτίμηση είναι ότι η συναλλαγή για την έκδοση εισιτηρίου ολοκληρώνεται, κατά μέσο όρο, στα 13,28 δευτερόλεπτα, έναντι 25 δευτερολέπτων παλαιότερα.
Αντίστοιχα, η συναλλαγή για την έκδοση εισιτηρίου και απόδειξης ολοκληρώνεται, κατά μέσο όρο, στα 16,45 δευτερόλεπτα, έναντι 30 και πλέον δευτερολέπτων παλαιότερα. Όπως είναι φυσικό, με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, η συναλλαγή εκτελείται σε περισσότερο χρόνο.
Για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, στόχευση του ΟΑΣΑ αποτελεί η προμήθεια 80 με 100 νέων μηχανημάτων, τα οποία θα τοποθετηθούν σε σταθμούς με υψηλή επιβατική κίνηση.
Πέρα από τη μείωση του χρόνου συναλλαγής στα αυτόματα μηχανήματα, ο ΟΑΣΑ προχώρησε στη βελτίωση των υπηρεσιών της τηλεματικής.
Η ιστοσελίδα telematics.oasa.gr αναβαθμίστηκε με νεότερα δεδομένα και πληροφορίες, καθιστώντας επαρκέστερη την ενημέρωση του επιβάτη για την εκτέλεση των δρομολογίων λεωφορείων και τρόλεϊ.
Στην ενότητα «Ημερήσιος Προγραμματισμός», ο επιβάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή, να ενημερωθεί για την ακριβή εκτέλεση των δρομολογίων, τόσο από την αφετηρία, όσο και από το τέρμα της διαδρομής και να προσαρμόσει τις μετακινήσεις του, ανάλογα με τις ανάγκες του.
Σημειώνεται ό,τι η τηλεματική εγκαινιάστηκε στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας το 2016, με τη λειτουργία 1.000 «έξυπνων» στάσεων.