Στα 105,2 εκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκαν τα κέρδη του ΟΠΑΠ για το εννεάμηνο του 2018, αυξημένα κατά 12,8%, ενώ για το τρίτο τρίμηνο ανήλθαν στα 39,1 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) το εννεάμηνο του 2018 αυξήθηκαν κατά 5,8% σε 1.106,3 εκατομμύρια ευρώ έναντι €1.045,8 εκατ. το εννεάμηνο του 2017.
Τα έσοδα του γ’ τριμήνου του 2018 αυξήθηκαν κατά 3,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι στα €368,9 εκ., κυρίως λόγω της αυξημένης συνεισφοράς των VLTs και βελτιωμένης επίδοσης του ΤΖΟΚΕΡ.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 9,4% στα €244,6 εκατ. το εννεάμηνο του 2018 έναντι €223,5 εκατ. το εννεάμηνο του 2017. Το γ’ τρίμηνο του 2018 τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα €87,2 εκατ. μειωμένα κατά 6,1% σε ετήσια βάση. Μη συμπεριλαμβανομένων των έκτακτων εσόδων το γ’ τρίμηνο 2017 (αναστροφή επίδικων προβλέψεων ύψους €14,7 εκατ.), τα EBITDA γ’ τριμήνου 2018 αυξήθηκαν κατά 11,6% σε επαναλαμβανόμενη βάση.
Το μικτό κέρδος από παιχνίδια ανήλθε σε 434 εκατομμύρια ευρώ στο εννεάμηνο του 2018 σε σύγκριση με €408,2 εκατ. το εννεάμηνο του 2017 αυξημένο κατά 6,3%. Το γ’ τρίμηνο του 2018, το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 5,2% σε €146,0 εκατ. έναντι €138,7 εκατ. το γ’ τρίμηνο του 2017, σημειώνοντας αύξηση ανάλογη με το ρυθμό αύξησης των εσόδων.
Κόουπ: Οι επιδόσεις μας επιβεβαιώνουν τη σταθερή μας πρόοδο
«Οι επιδόσεις μας το τρίτο τρίμηνο επιβεβαιώνουν τη σταθερή πρόοδο που σημειώνει ο ΟΠΑΠ προς την υλοποίηση του Οράματος 2020» δήλωσε μεταξύ άλλων ο CEO της εταιρείας Ντάμιαν Κόουπ σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου.
Παρά τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές προκλήσεις και κάποια αποτελέσματα αθλητικών γεγονότων -συμπεριλαμβανομένου του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου- τα οποία δεν ήταν ευνοϊκά για την εταιρεία, ο ΟΠΑΠ σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικών κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε συγκρίσιμη βάση (like-for-like), καθώς και αύξηση εσόδων σε ετήσια βάση για 5ο συνεχόμενο τρίμηνο. Τα παιγνιομηχανήματα (VLTs) ενίσχυσαν για ακόμα μια φορά την συνεισφορά τους στα αποτελέσματα του Ομίλου, ενώ παράλληλα, συνεχίζεται η αποτελεσματική διαχείριση της κοστολογικής βάσης της εταιρείας.
Το τέταρτο τρίμηνο ενισχύσαμε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας με νέα προϊόντα στα αριθμολαχεία και τον στοιχηματισμό, τα οποία έτυχαν καλής υποδοχής από τους πελάτες μας. Επιπρόσθετα, η νέα μας διαδικτυακή πλατφόρμα στοιχηματισμού ήδη βρίσκεται σε λειτουργία, ενώ οριστικοποιούμε τα αναπτυξιακά μας σχέδια ενόψει ενός απαιτητικού 2019.
Καθώς πλησιάζουμε την περίοδο του έτους με την υψηλότερη εμπορική κίνηση είμαστε αισιόδοξοι ότι θα ανταποκριθούμε, τόσο στις δικές μας προσδοκίες, όσο και στη μακροπρόθεσμη φιλοδοξία μας να καθιερώσουμε τον ΟΠΑΠ ως μια εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων παγκόσμιου επιπέδου».
Πατήστε εδώ και διαβάστε αναλυτικά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ