Γιορτάζοντας μία επιτυχημένη χρονιά ανάπτυξης για το δίκτυο των καταστημάτων του, ο ΟΠΑΠ διοργάνωσε μία λαμπερή εκδήλωση, γεμάτη εκπλήξεις και μεγάλα δώρα για τους συνεργάτες του. Μεγάλοι πρωταγωνιστές της βραδιάς ήταν 540 πράκτορες από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους μέσα στο 2018.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν o Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΟΠΑΠ, Καμίλ Ζίγκλερ, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ντάμιαν Κόουπ, ο Α’ Αντιπρόεδρος, Σπύρος Φωκάς, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και CFO, Μίκαελ Χουστ, ο Επικεφαλής Δικτύου Λιανικής, Γιαν Κάρας,και ο Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων ΟΠΑΠ, Βαγγέλης Γιαννακάκης. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του και ο CEO του Sazka Group, Ρόμπερτ Σβάταλ.
Στους σύντομους χαιρετισμούς τους, τα στελέχη της εταιρείας τόνισαν το σημαντικό ρόλο των συνεργατών της στην ανάδειξη των καταστημάτων ΟΠΑΠ σε τοπικούς προορισμούς διασκέδασης. Επίσης, στάθηκαν στη σημασία της στενής συνεργασίας ΟΠΑΠ-πρακτόρων, καθώς και στον εκσυγχρονισμό του δικτύου καταστημάτων.
Το παρών έδωσαν, επίσης, διάσημοι αθλητές και παλαίμαχοι «αστέρες», όπως οι Αντώνης Νικοπολίδης, Στέλιος Γιαννακόπουλος, Τάσος Μπακασέτας, Τάσος Μητρόπουλος, Θωμάς Μαύρος και Αντονί Μουνιέ, μεταξύ άλλων.
Μεγάλες νικήτριες της βραδιάς αναδείχθηκαν οι Αϊβαζίδου Ελένη, Γαρδικιώτη Μαγδαληνή, Μπουγιούκου Γαρυφαλλιά, οι οποίες, ύστερα από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε ζωντανά, κέρδισαν από ένα αυτοκίνητο Peugeot 108. Επίσης, πολλοί τυχεροί συνεργάτες του ΟΠΑΠ κέρδισαν μεγάλα δώρα, όπως 7ημερα ταξίδια στο Λας Βέγκας, εγκαταστάσεις εξοπλισμού Digital Signage αξίας 12.000 ευρώ, νέους πάγκους για την αναβάθμιση της εικόνας των καταστημάτων, smart TV 55’’, Apple iPhone, iPad Pro Tablet, laptop κ.ά.
Χρονιά-σταθμός για το δίκτυο καταστημάτων ΟΠΑΠ
Το 2018, ο ΟΠΑΠ ξεκίνησε με επιτυχία την υλοποίηση του φιλόδοξου και μοναδικού για τα ελληνικά δεδομένα έργου ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του δικτύου του. Σε ένα μόλις έτος, εγκαινιάστηκε η λειτουργία 505 νέων καταστημάτων, ενώ εγκαταστάθηκαν περισσότερα από 50.000 νέα τερματικά και μηχανές σε όλο το δίκτυο.
Παράλληλα, με βάση το πρόγραμμα Retail Εxcellence 2020, προωθείται η συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών από τα καταστήματα ΟΠΑΠ, με απώτερο στόχο να μετατραπούν σε τοπικούς προορισμούς διασκέδασης, που προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.