Μπροστά σε έναν απρόβλεπτο παράγοντα που προκάλεσε μείωση των πωλήσεών τους το πρώτο εξάμηνο του 2019 βρέθηκαν οι υπεύθυνοι των εταιριών ζυθοποιίας.
Οι χαμηλές θερμοκρασίας και ο βροχερός καιρός που επικράτησαν για μεγάλο διάστημα μέχρι τα μέσα Ιουλίου στην Ελλάδα έφεραν, σύμφωνα με την Καθημερινή, μείωση των πωλήσεων μπίρας κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό σε σχέση με το αντίστοιχο πρώτο εξάμηνο του 2018, αναφέρει το protothema.
Ο δεύτερος - προγραμματισμένος - παράγοντας είχε να κάνει με την απουσία κάποιου μεγάλου αθλητικού γεγονότος όπως π.χ. το Μουντιάλ που διεξήχθη τη Ρωσία το 2018.
Από την πλευρά τους οι εταιρείες ζυθοποιίας επιχειρούν να «απαντήσουν» στην εξέλιξη αυτή με ένα σχέδιο που περιλαμβάνει:
- καινούργια προϊόντα στο ράφι και το ψυγείο
- τοποθέτηση εξοπλισμού για τη διάθεση βαρελίσιας μπίρας σε χώρους όπως εστιατόρια, μπαρ, καφέ και ξενοδοχεία.