Η γνωστή εταιρεία Motorola επαναφέρει το εμβληματικό της μοντέλο Razr, ως ένα «έξυπνο τηλέφωνο» (smartphone) 6,2 ιντσών, με τη γνωστή αναδιπλούμενη οθόνη, που δίνει στην εταιρεία ένα μοναδικό εργαλείο πώλησης απέναντι στα μεγαθήρια του χώρου, την Apple Inc. και την Samsung Electronics Co.
Η νέα συσκευή επαναφέρει στο προσκήνιο τη «μπράντα» Motorola Razr κι αποτελεί εκσυγχρονισμένη έκδοση του γνωστού, παλαιού μοντέλου. Το κόστος της θα είναι $1.499 και θα είναι διαθέσιμο για προ-κρατήσεις ήδη από τον Δεκέμβριο στην Ευρώπη, ενώ θα διατεθεί μέσω της Verizon και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Για τον όμιλο Lenovo, ο οποίος έχει ένα μικρό κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς smartphones, η προσπάθεια αυτή θα τη βοηθήσει να οικοδομήσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.
Το πρώτο μοντέλο Razr κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην αγορά το 2004 κι έγινε εμβληματικό στις ΗΠΑ, όπου πώλησε περίπου 130 εκατομμύρια τεμάχια, ενώ ήταν η βιτρίνα της βιομηχανίας κινητών τηλεφώνων, πριν η Apple λανσάρει το πρώτο της iPhone, το 2007.
Το μοντέλο της Motorola έχει κι ένα ακόμα κλασικό χαρακτηριστικό που το ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα: Είναι το πρώτο τηλέφωνο που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως αναδιπλούμενο tablet. Τα στελέχη της εταιρείας εξέφρασαν στο Bloomberg τη βεβαιότητά τους ότι ο σχεδιασμός που έχουν κάνει δεν θα ακυρωθεί από θέματα ανθεκτικότητας των συσκευών, τα οποία ανέβαλαν την κυκλοφορία του μοντέλου Galaxy Fold της Samsung.
Η τιμή του νέου Razr που θα κυκλοφορήσει εντός του έτους δεν είναι ελκυστική, αλλά σε σύγκριση με τα αντίστοιχα μοντέλα Galaxy Fold ($1.980) ή το Mate X της Huawei Technologies Co ($2,600) είναι σαφώς το πιο προσιτό μοντέλο στην πιο ακριβή κατηγορία των smartphones.
Από την άλλη, υπάρχουν και πτυχές με τις οποίες ο πιθανός αγοραστής πρέπει να συμβιβαστεί: Το μοντέλο διαθέτει μια μικρή μπαταρία στα 2.510mAh και “τρέχει” το προηγούμενο λειτουργικό σύστημα Android 9 Pie. Δεν διαθέτει τη δυνατότητα για 5G και τη γενναιόδωρη μνήμη των αντίπαλων μοντέλων. Οι νέες συσκευές θα διατίθενται, πέραν της Ευρώπης και των ΗΠΑ, και στη Λατινική Αμερική, την Ασία και την Αυστραλία.
Ο πρόεδρος της Motorola, Σέρτζιο Μπούνιακ, δήλωσε ότι δεν βλέπει την κυκλοφορία αυτού του μοντέλου ως “ασημένια σφαίρα” η οποία προορίζεται να πλήξει τις πωλήσεις της Apple και της Samsung. Τον τελευταίο καιρό η Motorola έχει μετατρέψει το τμήμα κινητής τηλεφωνίας της, από μια μικρή μονάδα της Lenovo στην Κίνα σε παράγοντα κερδοφορίας σε πολλές χώρες. Ο Μπούνιακ πρόσθεσε ότι ελπίζει σε “λίγο μεγαλύτερη” ζήτηση από την προσφορά, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo, Τζανφράνκο Λάνσι, ανέφερε ότι το μοντέλο «θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης ειδικά σε αγορές όπως αυτή της Βόρειας Αμερικής»