Χρηματικό πρόστιμο 250.000 ευρώ επέβαλλε η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σε Ινστιτούτο Αισθητικής και προσωπικής φροντίδας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση «η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, επέβαλε χρηματικό πρόστιμο συνολικού ύψους 250.000 ευρώ στο ινστιτούτο αισθητικής και προσωπικής φροντίδας με την επωνυμία “GOLDEN CLINIC”- ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΚΛΙΝΙΚ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ, επειδή:
- δεν χορήγησε στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης και
- δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες και για τις συμβάσεις από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν.
Οι καταναλωτές που έχουν ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης σε συμβάσεις με ινστιστούτα αισθητικής και προσωπικής φροντίδας οφείλουν να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους έχουν παρασχεθεί από τις εν λόγω επιχειρήσεις. Τέλος, οι καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες και να καταθέτουν τυχόν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών στον τετραψήφιο αριθμό 1520».