Ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης που προβλέπει τη δραστική μείωση του στόλου της και την επιστροφή της συντριπτικής πλειοψηφίας των πλοίων που ναυλώνει στους ιδιοκτήτες τους, επεξεργάζεται η δοκιμαζόμενη Hanjin Shipping, σύμφωνα με πληροφορίες.
Παρά τις προσπάθειες, οι πηγές αυτές εκτιμούν ότι το πιθανότερο σενάριο είναι πως η κορεάτικη διαχειρίστρια -η έβδομη μεγαλύτερη στον κόσμο βάσει χωρητικότητας- θα ρευστοποιηθεί, σηματοδοτώντας μιας από τις μεγαλύτερες πτωχεύσεις της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα η Hanjin υπέβαλε αίτημα προστασίας από τους πιστωτές. Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας έχει αφήσει να εννοηθεί ότι σχεδιάζει να κάνει "ένεση" ρευστότητας στην εταιρεία. Ένα κορεάτικο δικαστήριο θα αποφασίσει το Δεκέμβριο εάν θα αποδεχτεί το σχέδιο ή θα αφήσει την εταιρεία να πτωχεύσει.
Μία πηγή με γνώση των προσπαθειών της Hanjin να αναδιαρθρωθεί είπε ότι η εταιρεία εξετάζει μια σειρά σεναρίων αλλά εστιάζει σε ένα "που περιλαμβάνει τη διατήρηση των 15 από τα συνολικά 37 της πλοία και την επιστροφή στους ιδιοκτήτων σχεδόν όλων από τα 61 πλοία που ναυλώνει". Υπό αυτό το σενάριο, το οποίο υπόκειται στην έγκριση των δικαστικών αρχών, η Hanjin θα μετασχηματιστεί σε μικρή τοπική διαχειρίστρια της Ασίας που θα επηρεάζει μικρό μέρος των κορεατικών εξαγωγών, εξήγησε η πηγή.