Το ποσό των 4,5 δισ. δολαρίων για την αγορά «περιεχομένου», ήτοι ταινιών και εκπομπών θα δαπανήσει φέτος η Amazon.com, με αποκλειστικό στόχο να νικήσει τη Netflix, με τον Τζεφ Μπέζος να ξεκινά ένα ακόμη μεγάλο εγχείρημα.
Σύμφωνα με κορυφαίους αναλυτές της Wall Street, ακόμη, όμως και αυτή η αύξηση είναι χαμηλότερη από την αντίστοιχη που ετοιμάζει η Netflix, η οποία σκοπεύει να δαπανήσει το ποσό των έξι δισ. δολαρίων, αναφέρει το newmoney.
Όμως η Amazon.com και φυσικά ο επικεφαλής της, θεωρούν ότι το ποσό των 4,5 δισ. δολαρίων είναι αρκετό για να μετατρέψουν την εταιρεία σε έναν πολύ μεγάλο παίκτη στην αγορά videos. Και φυσικά αυτή δεν είναι η μόνη κίνηση στη στρατηγική «κατατρόπωσης» της Netflix. Τον Δεκέμβριο η Amazon.com φρόντισε να αποκτήσει την Prime Video, η οποία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 200 χώρες του κόσμου, ενώ φροντίζει να πληρώσει αρκετά εκατ. δολάρια προκειμένου να εξασφαλίσει την αποκλειστικότητα αναπαραγωγής εκπομπών και ταινιών.
Πρόκειται για έναν νέο πόλεμο που ξεκινά στην αγορά ψυχαγωγίας, με τη Netflix αυτή τη φορά να έχει βρει έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο μπροστά της.