Σε διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα και μεγάλες μηχανής αναζήτησης θα διαφημίσει τον ελληνικό τουρισμό ο ΕΟΤ, με βάση τις αποφάσεις που εγκρίθηκαν προ ημερών και δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια».
Ειδικότερα, στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο “CNN International ” το πρόγραμμα διαφήμισης αντιστοιχεί μαζί με το ΦΠΑ στις 588 χιλ. ευρώ για το 2019. Mε την Google «κρίνεται αναγκαία η υλοποίηση του προγράμματος διαφήμισης σε επιλεγμένες αγορές στόχους, κατά το έτος 2019, ως συμφέρουσα για τον Ε.Ο.Τ. και για το Ελληνικό Δημόσιο γενικότερα», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην απόφαση και το συνολικό κόστος για τον Ε.Ο.Τ. ανέρχεται στις 480 χιλ. ευρώ πλέον Φ.Π.Α., ήτοι στις 594 χιλ. ευρώ, αναφέρει το newmoney.
Μεγαλύτερο είναι το ποσό που εγκρίθηκε για τη γνωστή διαδικτυακή πλατφόρμα EXPEDIA, όπου το συνολικό κόστος για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού αντιστοιχεί στις 608 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ.
Όπως επισημαίνεται στις αποφάσεις που δημοσιεύονται στη Διαύγεια το πρόγραμμα διαφήμισης υλοποιείται στο γενικότερο πλαίσιο «Στρατηγικής προώθησης και προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την διετία 2019- 2020». Πέραν των Google, CNN και Expedia το υπουργείο Τουρισμού έχει εγκρίνει προγράμματα προβολής και σε άλλα διεθνή τηλεοπτικά μέσα όπως το Τravel Channel και το History Channel, καθώς επίσης και στις γνωστές πλατφόρμες Tripadvisor και Skyscanner.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα μέσα στο έτος το υπουργείο Τουρισμού είχε εγκρίνει το πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τους δύο ευρωπαϊκούς ταξιδιωτικούς κολοσσούς, TUI και Thomas Cook, με το προβλεπόμενο κονδύλι για τον σκοπό αυτό να αντιστοιχεί σε 3,5 εκατ. ευρώ.
Με δεδομένο και το γεγονός ότι οι TUI και Thomas Cook φέρνουν και το μεγαλύτερο όγκο τουριστών στη χώρα μας διαχρονικά- πάνω από 6 εκατομμύρια-, με τους δύο αυτούς tour operators «τρέχουν» τα μεγαλύτερα, από πλευράς προϋπολογισμού, προγράμματα προβολής και διαφήμισης, ενώ αντίστοιχα (κατά πολύ μικρότερα όμως) προγράμματα συνδιαφήμισης υλοποιεί το υπουργείο Τουρισμού μέσω του ΕΟΤ και των γραφείων εξωτερικού του Οργανισμού και με άλλους παράγοντες της διεθνούς ταξιδιωτικής αγοράς.