Από τον Ιανουάριο ξεκινάει φέτος το πρόγραμμα συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με ξένα διαδικτυακά μέσα και φορείς που μπορεί να έχουν μεγάλο αντίκτυπο για την προβολή της Ελλάδος ως τουριστικού προορισμού και ήδη οι σχετικές εγκρίσεις δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια».
Στο πρόγραμμα συνδιαφήμισης για το πρώτο εξάμηνο του 2020 περιλαμβάνονται γνωστά ονόματα όπως η Google, η Εxpedia, το CNN και η Mastercard Europe δεδομένου ότι όπως επισημαίνεται στις σχετικές αποφάσεις «κάτι τέτοιο κρίνεται ως συμφέρον για τον Ε.Ο.Τ. και για το ελληνικό Δημόσιο γενικότερα, σύμφωνα με την εισήγηση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ο.Τ. και την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Ε.Ο.Τ.», αναφέρει το newmoney.
Ειδικότερα, ως προς το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής με την Google τοποθετείται εντός του διαστήματος Φεβρουαρίου – Μαΐου, σε επιλεγμένες αγορές στόχους (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Η.Π.Α. και Καναδάς) και αφορά ποσό της τάξεως των 595 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% για τον ΕΟΤ.
Για ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο πήρε το «πράσινο φώς» η προβολή μαζί με την Mastercard Europe για το χρονικό διάστημα 20.01.2020 – 20.05.2020, με ένα ποσό για τον Οργανισμό ύψους 608 χιλ. ευρώ, ενώ στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN INTERNATIONAL η αντίστοιχη προβολή ορίστηκε εντός του διαστήματος Ιανουαρίου – Μαΐου επίσης σε επιλεγμένες αγορές- στόχους για ποσό 558 χιλ. ευρώ (μαζί με το ΦΠΑ) .
Από την πλευρά του υπουργείου Τουρισμού, όπως έχει δηλώσει ο υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης, κατά το νέο έτος, η καμπάνια του ΕΟΤ, ξεκινάει τον Ιανουάριο «για πρώτη φορά τόσο νωρίς».