Μέσα στο 2017 θα ολοκληρώσει ο ΟΠΑΠ το μεγαλύτερο τμήμα της επένδυσης για την αναβάθμιση των παιχνιδιών και την προσθήκη νέων, ενώ οι παιχνιδομηχανές (VLTs) θα εγκατασταθούν και σε τμήμα του υφιστάμενου δικτύου πρακτορείων, όσο και αποκλειστικά Gaming Halls. Οι επενδύσεις που προωθεί ο ΟΠΑΠ στο δίκτυο πρακτορείων παρουσιάστηκαν χθες σε περισσότερους από 700 πράκτορες από τον διευθύνοντα σύμβουλο Ντάμιαν Κόουπ (φωτ.), τον επικεφαλής του Δικτύου Λιανικής Γιαν Κάρας και τον διευθυντή δικτύου Βαγγέλη Γιαννακάκη.
Ο κ. Κόουπ υποστήριξε πως η επένδυση στο δίκτυο των πρακτορείων αποτελεί προτεραιότητα για τη διοίκηση του ΟΠΑΠ, με στόχο την κοινή ανάπτυξή τους. Όπως είπε, ο ΟΠΑΠ εξελίσσει το δίκτυό του, επενδύοντας σε τρεις πυλώνες: τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, το ίδιο το κατάστημα και την υποστήριξη του πράκτορα. Στόχος είναι να προσφέρει στους πράκτορες «περισσότερες ευκαιρίες και εργαλεία για να προσελκύσουν πελάτες και να καλύψουν ακόμη και τις πιο υψηλές απαιτήσεις, μέσα σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο, μεταβαλλόμενο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον».
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΑΠ, αποτελεί προτεραιότητα της διοίκησης «η ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου παγκόσμιας κλάσης, με ελκυστικά, νέα και αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος του δικτύου του». Μάλιστα, το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επένδυσης θα πραγματοποιηθεί εντός του 2017. Ετσι, «οι πράκτορες θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα εργαλεία και ευκαιρίες για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους, να αναπτύξουν τη συνολική δραστηριότητά τους και να ενισχύσουν τα έσοδά τους (για παράδειγμα, τα virtual games μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα βάσει δεδομένων της εταιρείας Inspired και παραδειγμάτων που αντλούνται από την αντίστοιχη εμπειρία της ιταλικής αγοράς)».
Ετσι, μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2018, ο ΟΠΑΠ θα έχει προχωρήσει στην αναβάθμιση του Πάμε Στοίχημα, του ιπποδρομιακού στοιχήματος, του ΚΙΝΟ και του ΤΖΟΚΕΡ, καθώς και στην εισαγωγή παιγνιομηχανημάτων (VLTs), νέων υπηρεσιών πληρωμών, «εικονικών παιχνιδιών» (virtual games) της Inspired, αλλά και συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης (SSBTs) στα πρακτορεία. Παράλληλα θα αναβαθμιστεί η τεχνολογική υποδομή, ώστε να διευκολυνθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη και η αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.
Η διοίκηση του ΟΠΑΠ ξεκαθάρισε πως «έπειτα από την πρόσφατη αλλαγή στον κανονισμό για τα παιγνιομηχανήματα (Slots), η πλήρης αξιοποίηση των παιγνιομηχανημάτων -τόσο μέσα από ένα μεγάλο μέρος του δικτύου των πρακτορείων, όσο και μέσα από τα αποκλειστικά gaming halls- αποτελεί ξεκάθαρη εταιρική προτεραιότητα για το 2017».
Ο κ. Κόουπ τόνισε πως μέχρι σήμερα οι επενδύσεις που έχει κάνει ο ΟΠΑΠ για να αναβαθμίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και των υπηρεσιών του έχουν δημιουργήσει επιπλέον τζίρο 500 εκατ. ευρώ και επιπλέον έσοδα ύψους 40 εκατ. ευρώ για τους πράκτορες. Κατά τη διοίκηση του ΟΠΑΠ, «η επένδυση στο δίκτυο γίνεται με επίκεντρο το ίδιο το κατάστημα, φέρνοντας το κατάλληλο κατάστημα στην κατάλληλη τοποθεσία και δημιουργώντας ένα ελκυστικό περιβάλλον που ενισχύει την εμπειρία του πελάτη στα πρακτορεία». Επιπλέον, «η ανάπτυξη του δικτύου υλοποιείται βάσει εμπορικών και τεχνοκρατικών κριτηρίων, τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες της αγοράς και ωφελούν τόσο την εταιρεία όσο και τους πράκτορές της».
Μόνο μέσω της διαδικασίας βελτιστοποίησης του δικτύου και την αλλαγή τοποθεσίας 450 καταστημάτων δημιουργήθηκαν για τους πράκτορες αυξημένα έσοδα, αναφέρθηκε στη χθεσινή παρουσίαση. «Με τις επενδύσεις και το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου του ΟΠΑΠ, οι πελάτες επωφελούνται από την καλύτερη τοποθεσία των πρακτορείων, αλλά και το περιβάλλον τους που αναβαθμίζει την παικτική εμπειρία συνολικά».
Όπως εξήγησαν τα στελέχη του ΟΠΑΠ, «το δίκτυο των πρακτορείων είναι η ραχοκοκαλιά και το πρόσωπο των δραστηριοτήτων του ΟΠΑΠ, παίζοντας βασικό ρόλο στην παροχή παιχνιδιών, την προσέλκυση και την εξυπηρέτηση των πελατών και τη συνολική εμπειρία τους. Η αγορά και οι ανάγκες αλλάζουν, ο ανταγωνισμός εντείνεται και οι πελάτες είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί από ποτέ. Ζητούν ένα χώρο ψυχαγωγίας, που διαθέτει σύγχρονο ύφος, προσφέρει περισσότερες επιλογές, παρέχει αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες και αξιοποιεί νέες τεχνολογίες».
Τοπικοί προορισμοί ψυχαγωγίας
Ετσι, πυρήνας της στρατηγικής της επένδυσης του ΟΠΑΠ στο δίκτυό του είναι η εξέλιξη των πρακτορείων και η μεταμόρφωσή τους σε σύγχρονους τοπικούς προορισμούς ψυχαγωγίας. «Παρά τη συνεχιζόμενη κρίση, ο ΟΠΑΠ υλοποιεί μία από τις μεγαλύτερες εν εξελίξει επενδυτικές και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες στην Ελλάδα. Οι επενδύσεις στο δίκτυο παίζουν ρόλο-κλειδί για την ανάπτυξη του ΟΠΑΠ και των πρακτόρων του. Δημιουργούν αξία και οφέλη και τους καθιστούν πιο ανταγωνιστικούς και ελκυστικούς για τους πελάτες».
Η διοίκηση του ΟΠΑΠ επισήμανε πως σήμερα οι πράκτορες «έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης, μέσω ειδικευμένων ομάδων και τεχνολογικών εργαλείων, που προσθέτουν αξία και τους βοηθούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να αναβαθμίσουν τα πρακτορεία τους και να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Τo 2016, περισσότερα από 500 πρακτορεία συμμετείχαν στο πρόγραμμα Retail Excellence και σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας, που συνέβαλαν στη δημιουργία επιπλέον προμηθειών 1,5 εκατ. ευρώ για τα πρακτορεία αυτά».
Επιπρόσθετα, «οι κεντρικές συμφωνίες του ΟΠΑΠ με προμηθευτές για εξοπλισμό και υπηρεσίες οδηγούν σε σημαντικές εξοικονομήσεις για τους πράκτορες. Νέες κεντρικές συμφωνίες για την ασφάλιση των πρακτορείων και την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος (εξοικονόμηση 32% για ένα μέσο πρακτορείο) δημιουργούν επιπλέον οικονομικά οφέλη για τους πράκτορες».
Το αμέσως προσεχές διάστημα, αντίστοιχες παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Αθήνα, ούτως ώστε οι συνεργάτες του ΟΠΑΠ να αποκτήσουν ολοκληρωμένη εικόνα για το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας.