Το δικό της «αμερικανικό όνειρο» έζησε η 83η ΔΕΘ, που ανέβασε φέτος ψηλότερα τον πήχη, καταφέρνοντας να προσελκύσει 283.853 επισκέπτες, έναντι 263.724 της περσινής. Άνθρωποι όλων των ηλικιών «αγκάλιασαν» με ενθουσιασμό την Έκθεση, αναδεικνύοντάς την στη μεγαλύτερη της τελευταίας 20ετίας.
Με συνθήματα την εξωστρέφεια, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία και αιχμή την συμμετοχή των ΗΠΑ ως Τιμώμενης Χώρας, η 83η ΔΕΘ έγινε για εννέα ημέρες το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή, αναφέρει το newmoney.
Οι αμερικανικοί κολοσσοί και τα τεχνολογικά τους επιτεύγματα, οι περισσότερες από 100 ελληνικές startups στο θεματικό πάρκο «Ψηφιακή Ελλάδα», η δυναμική ελληνική παραγωγή όπως παρουσιάστηκε από 48 Επιμελητήρια και 360 επιχειρήσεις-μέλη τους, οι 20 ξένες, κρατικές συμμετοχές, οι ποικίλες θεματικές ενότητες, από την ομορφιά και τη γαστρονομία μέχρι την εκπαίδευση και την μηχανοκίνηση, σε συνδυασμό με τις καθημερινές συναυλίες, τις δράσεις πολιτισμού και τις δεκάδες παράλληλες εκδηλώσεις, συνέθεσαν ένα πολυγεγονός που έβαλε τις βάσεις για μια ακόμα πλουσιότερη διοργάνωση την επόμενη χρονιά.
Η 83η ΔΕΘ έριξε «αυλαία» με τους Blues Brothers, που έφτασαν στη Θεσσαλονίκη με αμερικανικό «αέρα», παρέσυραν το κοινό με τον ρυθμό και τη ζωντάνια τους και ενθουσιάστηκαν από τον παλμό της πόλης.
Η ΔΕΘ-Helexpo ανανεώνει το «ραντεβού» του Σεπτεμβρίου για την επόμενη χρονιά και την 84η ΔΕΘ, όπου τη σκυτάλη της Τιμώμενης Χώρας θα πάρει η Ινδία.
Η Έκθεση διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης). Επίσημο ποτό της 83ης ΔΕΘ ήταν η Coca Cola και επίσημο αυτοκίνητο ετα DS Automobiles της εταιρείας Γιαννίρης. Η βιομηχανία «Παπαστράτος» υποστήριξε την πρωτοβουλία Smoke Free ΔΕΘ. Επίσημα Ξενοδοχεία των Music Events ήταν τα Capsis και Capsis Bristol, ενώ η Ένωση Διακοσμητών Βορείου Ελλάδος συνέβαλε στον στολισμό της Θεσσαλονίκης με τα αστέρια στα χρώματα των ΗΠΑ.