Στην Ελλάδα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο γ΄ τρίμηνο 2019 ανέρχεται στις 84 μονάδες και για πρώτη φορά πλησίασε σημαντικά τον ευρωπαϊκό δείκτη που είναι στις 88 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 12 μονάδες σε σχέση με το β΄ τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.
Και οι τρεις επιμέρους μεταβλητές, βάση των οποίων υπολογίζεται ο δείκτης, έχουν σημειώσει βελτίωση. Σημαντικά βελτιώνεται η εκτίμηση των Ελλήνων για την προσωπική τους οικονομική κατάσταση τους επόμενους 12 μήνες, με αύξηση +13 ποσοστιαίες μονάδες (46%) σε σχέση με το β΄ τρίμηνο 2019, αναφέρει το newmoney.
Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια. Ειδικότερα, 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (31%) και την εργασία (31%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την προσωπική υγεία (22%).
Επίσης, 6 στους 10 Έλληνες (63%) προσπαθούν να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Οι δύο κύριες ενέργειες των Ελλήνων για συγκράτηση των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%, στα ίδια επίπεδα με το γ΄ τρίμηνο 2018) και στα έξοδα για ρουχισμό (59% σε ανάλογα ποσοστά το γ΄ τρίμηνο 2018 με 56%).