Περίπου το 3% των ετήσιων διαφημιστικών εσόδων της Facebook μπορεί να βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο εξαιτίας του σκανδάλου με τη διαρροή στοιχείων 85 εκατ. χρηστών και στη χρήση τους από την Cambridge Analytica υποστηρίζει έγκυρος αναλυτής για θέματα τεχνολογίας
Ο τεχνολογικός κολοσσός μπορεί να υποστεί απώλειες εσόδων από ένα έως και δύο δισ. δολάρια , σύμφωνα με τον Daniel Ives, επικεφαλής στρατηγικής ανάλυσης της GBH Insights, αναφέρει το newmoney.
Σύμφωνα τώρα με την έρευνα της GBH, Tech Tracker , που σφυγμομετρεί την άποψη του κοινού για το Facebook, η εταιρεία δεν έχει υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά. Περίπου το 15% των χρηστών έχει αποφασίσει να αποχωρήσει από την πλατφόρμα λόγω του σκανδάλου, όπως αναφέρει ο Ives.
Τα ευρήματα αυτής της έρευνας είναι που οδηγούν και στις εκτιμήσεις γαι τις πιθανές απώλειες εσόδων της Facebook. Μέχρι στιγμής, πάντως, η GBH Insights θεωρεί ότι η ζημιά είναι διαχειρίσιμη.
Σε κάθε περίπτωση, ο Ζούκερμπεργκ στο Καπιτώλιο αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα που έχουν οι διαφημίσεις για το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας του.
Απαντώντας στον Γερουσιαστή, Orrin Hatch,για το πώς θα διατηρηθεί η πλατφόρμα αν οι χρήστες δεν πληρώνουν για τις υπηρεσίες που προσφέρει, ο Ζούκερμπεργκ απάντησε «έχουμε και τις διαφημίσεις».