«Μια τρίτη οδός για την ποιοτική δημοσιογραφία». Με αυτόν τον τρόπο σχολιάζει η διοίκηση της εφημερίδας Guardian το γεγονός πως για πρώτη φορά τα έσοδα από τη διαδικτυακή έκδοση της εφημερίδας ξεπέρασαν εκείνα της έντυπης.
Η μεγάλη βρετανική εφημερίδα ανακοίνωσε ότι ότι ο κύκλος εργασιών της διαδικτυακής έκδοσης της έφτασε τα 108,6 εκατομμύρια λίρες (122 εκ. ευρώ) έναντι 107,5 εκ. λιρών (120,8 εκ. ευρώ) για την έντυπη έκδοση την περίοδο 2017- 2018 που ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο.
Τα έσοδα από τη διαδικτυακή έκδοση της εφημερίδας, στα οποία περιλαμβάνονται τα έσοδα από τις διαφημίσεις και τις συνεισφορές των αναγνωστών, αυξήθηκαν κατά 15% στη διάρκεια ενός έτους, ενώ τα έσοδα από την έντυπη έκδοση μειώθηκαν κατά 10%.
Ο ιστότοπος της Guardian είχε κατά μέσο όρο 155 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως, έναντι 140 εκατομμυρίων πέρυσι, ενώ εδώ και αρκετούς μήνες πραγματοποιεί μία πολύ μεγάλη καμπάνια μέσω διαδικτύου για να κερδίσει την στήριξη των αναγνωστών.
Ο Ντέιβιντ Πέμσελ, γενικός διευθυντής της GMG, εκτίμησε ότι βασιζόμενη στη γενναιοδωρία των αναγνωστών της στο διαδίκτυο η Guardian δημιούργησε «μια τρίτη οδό ώστε να πληρώνεται η ποιοτική δημοσιογραφία».