Συνεχίζονται ακάθεκτες οι δικαστικές μάχες στη Κίνα για τα εμπορικά σήματα, αν και αυτή τη φορά μια αμερικανική εταιρία κατάφερε να βγει νικήτρια.
Όπως μεταδίδει το Facebook, τον περασμένο μήνα, το Ανώτατο Λαϊκό Δικαστήριο του Πεκίνου απεφάνθη υπέρ του Facebook σε μια υπόθεση εμπορικού σήματος ενάντια μιας κινεζικής εταιρίας αναψυκτικών που είχε στην κατοχή της το σήμα «face book».
Η Zhujiang Beverage, η οποία πουλά προϊόντα όπως ροφήματα με γάλα και πόριτζ, ισχυρίστηκε πως είχε κατοχυρώσει το εμπορικό της σήμα face book ή lian shu το 2011. Η εταιρία ήρθε αντιμέτωπη με τις αντιδράσεις του Facebook, ωστόσο το 2014 πήρε την έγκριση της αρμόδιας αρχής για να το χρησιμοποιεί.
Έπειτα από αυτό, σύμφωνα με δικαστήριο του Πεκίνου η απόφαση ανακλήθηκε. Παράλληλα, αν και η απόφαση πάρθηκε τον περασμένο μήνα, τράβηξε τις τελευταίες ημέρες την προσοχή των κινεζικών κοινωνικών δικτύων. Το Facebook απασχόλησε πολλές φορές την αρμόδια αρχή και τελικά απευθύνθηκε στο δικαστήριο.
Η αμερικανική εταιρία κέρδισε τη δίκη. Η Zhujiang Beverage άσκησε έφεση, αλλά έχασε και αυτή τη δικαστική μάχη.
Η Wall Street Journal αναφέρει ότι η νίκη του Facebook είναι σημαντική για μια σειρά αμερικανικών εταιριών, οι οποίες το τελευταίο διάστημα έχουν βρεθεί σε αντίστοιχες δικαστικές μάχες στην Κίνα. Στα τέλη Μαρτίου, ένα δικαστήριο του Πεκίνου αποφάσισε πως μια κινεζική εταιρία που κατασκευάζει γυναικείες τσάντες επιτρέπεται να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το εμπορικό σήμα της Apple, IPhone.