Στην πρόσληψη 15 επιστημονικών συνεργατών προχωρά το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Αναλυτικά:
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού Δικαίου με δεκαπέντε (15) επιστημονικούς συνεργάτες για την κάλυψη των αναγκών υποστήριξης της Δράσης 4: «Επιμορφωτικές δράσεις για την υποστήριξη της εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων» της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», με κωδικό ΟΠΣ 5004204, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο (Αρ. πρωτ.: 1016/13.02.2018 & ΑΔΑ: 6ΕΟΝΟΞΛΔ-9ΗΔ).
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ/ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ
Στο πλαίσιο της υλοποίησης με ίδια μέσα, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως δικαιούχος, ενδιαφέρεται για τη σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δεκαπέντε (15) επιστημονικούς συνεργάτες για την κάλυψη των αναγκών υποστήριξης της Δράσης 4: «Επιμορφωτικές δράσεις για την υποστήριξη της εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων» της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος».
1α. Το αντικείμενο του έργου των δεκαπέντε (15) επιστημονικών συνεργατών είναι ανά κωδικό θέσης (Κ.Θ.):
Ι. Να υποστηρίξουν εκπαιδευτικούς που στελεχώνουν ΔΥΕΠ ή/και ΤΥ με:
α) δέκα (10) έως δεκαπέντε (15) επιτόπιες επισκέψεις που θα πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου των ΔΥΕΠ και των ΤΥ και σύμφωνα με το Σχέδιο Επιμόρφωσης, όπως αυτό θα διαμορφώνεται στη διάρκεια της Δράσης. Για τους Κωδικούς Θέσης (Κ.Θ.) που αντιστοιχούν στον ίδιο Δήμο κάθε επιστημονικός συνεργάτης θα πραγματοποιήσει επιτόπιες επισκέψεις σε διαφορετικές σχολικές μονάδες.
β) καταγραφές της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε ΔΥΕΠ ή/και ΤΥ κατόπιν των επιτόπιων επισκέψεων, ύστερα από συνεργασία με το μέλος ΔΕΠ που έχει την ευθύνη της αντίστοιχης Περιφέρειας Εκπαίδευσης καθώς και με την Επιστημονική Επιτροπή Σχεδιασμού και Οργάνωσης της Δράσης και με χρήση των εργαλείων που θαπαραχθούν στο πλαίσιο της Δράσης για τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων.
γ) συνεργασία με τα στελέχη εκπαίδευσης που υποστηρίζουν σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης ή/και τα παραρτήματά τους ή/και τους ΣΕΠ ή/και το ΙΕΠ για την οργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων.
δ) ανατροφοδότηση μέσω helpdesk εκπαιδευτικών που στελεχώνουν ΔΥΕΠ ή/και ΤΥ