Το disruption σε έναν παραδοσιακό κλάδο με πολλές αγκυλώσεις, η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή και το στοίχημα ανάκτησης της χαμένης εμπιστοσύνης των πελατών θα απασχολήσουν τις τράπεζες τα επόμενα χρόνια.
Η αύξηση του συμβουλευτικού τους ρόλου με στόχο την οικονομική ευμάρεια των πελατών, η δημιουργία εξειδικευμένων υπηρεσιών και προϊόντων σε συγκεκριμένα industries, αλλά και η σωστή εκπαίδευση των καταναλωτών στα νέα ψηφιακά κανάλια εκτιμάται ότι θα αυξήσει δραματικά το engagement και την εμπιστοσύνη.
Στελέχη της Accenture Greece παρουσιάζουν στο Think Big το νέο τοπίο που διαμορφώνεται στο χώρο των τραπεζών, μιλούν για τις προκλήσεις, αλλά και για το πώς μπορεί να γίνει ομαλά και γρήγορα η μετάβαση στο Purpose Driven Banking. Παράλληλα απαντούν στο ερώτημα του κατά πόσο ασφαλή είναι τα χρήματα και τα προσωπικά μας δεδομένα στην ψηφιακή σφαίρα και ποια η πιθανότητα να περάσει όλη η δραστηριότητα των τραπεζών στο digital κομμάτι.
Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί: