Η Great Oral Health πωλεί οδοντιατρικά προϊόντα στην Amazon.com εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, αγοράζοντας διαφημίσεις από τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου για να τη βοηθήσει να ξεχωρίσει στην αχανή αγορά. Αλλά τελευταία, η εταιρεία παρατήρησε ότι οι δαπάνες για τις διαφημίσεις της Amazon δεν βοηθούσαν ιδιαίτερα στην ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων.
Έτσι στράφηκε σε μια άλλη γνωστή διαφημιστική εταιρεία: την Google της Alphabet.
Οι αγοραστές βρίσκουν τις διαφημίσεις της Great Oral Health στο Google όταν αναζητούν λύσεις για την κακή αναπνοή, τις ασθένειες των ούλων και άλλες ασθένειες. Τα αποτελέσματα τους κατευθύνουν στο στοματικό προβιοτικό της εταιρείας στην Amazon, η οποία στην πραγματικότητα πληρώνει τους εμπόρους για να προσελκύσουν πελάτες από άλλους ιστότοπους, επειδή προτιμά να κρατήσει την επιχείρηση από το να τη χάσει από την Walmart.com ή κάποιον άλλο ανταγωνιστή.
Οι έμποροι της Amazon χρησιμοποιούν εδώ και καιρό τη Google για να οδηγήσουν τους αγοραστές στις δικές τους ιστοσελίδες, με ανάμεικτα αποτελέσματα. Τώρα ένα νέο λογισμικό τρίτου μέρους τους βοηθά να κατευθύνουν τους αναζητητές της Google στο Amazon, όπου αυτοί αισθάνονται άνετα να ψωνίζουν. Οι πωλητές λένε ότι η τεχνική αυτή ενισχύει τις πωλήσεις και βελτιώνει τα κέρδη τους, επειδή οι διαφημίσεις της Google είναι συνήθως φθηνότερες από αυτές της Amazon. Η πίστωση που καταβάλλει η Amazon για την εξωτερική κίνηση – συνήθως 10% της τιμής του προϊόντος – γλυκαίνει τη συμφωνία.
Η Google, η οποία αγωνίζεται εδώ και καιρό να γίνει προορισμός αγορών, είναι πολύ πρόθυμη να βοηθήσει. Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει καταναλωτές που πλήττονται από τον πληθωρισμό, ο γίγαντας της αναζήτησης παρουσίασε ένα εργαλείο εύρεσης συμφωνιών το φθινόπωρο. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Google δήλωσε ότι δοκιμάζει σε βήτα στάδιο νέες λειτουργίες που επιτρέπουν στις μάρκες να ανεβάζουν σύντομα βίντεο για να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
«Η πραγματικά μεγάλη ανακάλυψη είναι η στόχευση των πιθανών αγοραστών στο Google και η αποστολή τους στο Amazon», δήλωσε ο Τιμ Τζόρνταν, επικεφαλής της κοινότητας της Carbon6, το λογισμικό PixelMe της οποίας βοηθά τις εταιρείες να βελτιώσουν τις εκστρατείες μάρκετινγκ στο Google. «Αν στείλετε μεγάλη κίνηση από το Google στο Amazon και αυτοί οι άνθρωποι δεν αγοράζουν, αυτό είναι κακή κίνηση. Δεν βγάζετε χρήματα».
Περισσότερο από το 70% όλων των αγορών που πραγματοποιούνται στο Amazon από αγοραστές που κατευθύνονται εκεί από διαφημίσεις της Google πραγματοποιούν την πρώτη τους αγορά από τη συγκεκριμένη μάρκα, καθιστώντας το πολύτιμο αγωγό για νέους πελάτες, σύμφωνα με έκθεση της Jungle Scout. Περισσότερο από το ένα τρίτο των πωλητών της Amazon δήλωσαν ότι η αύξηση της επισκεψιμότητας των προϊόντων τους στην Amazon από εξωτερικούς ιστότοπους όπως η Google αποτελεί προτεραιότητα για φέτος, σύμφωνα με την έκθεση.
Τα εργαλεία λογισμικού τείνουν να έχουν το μεγαλύτερο οικονομικό νόημα για είδη μεσαίας και υψηλής τιμής, καθώς το κόστος των λέξεων-κλειδιών δεν συνδέεται στενά με την τιμή του προϊόντος. Εάν ένας έμπορος που πουλάει ένα αντικείμενο αξίας 50 δολαρίων στην Amazon αγοράζει τον όρο αναζήτησης της Google για 5 δολάρια ή λιγότερο, πρόκειται ουσιαστικά για μια δωρεάν αγορά διαφήμισης, αφού η Amazon του πιστώνει 5 δολάρια για την παραπομπή της κίνησης.
Οι διαδικτυακοί πωλητές ανταποκρίνονται επίσης σε μια αποφασιστική αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Μόλις το 2022, σχεδόν το 52% των αγορών στις ΗΠΑ ξεκινούσε από διαδικτυακές αγορές όπως η Amazon.com, σύμφωνα με ετήσια έρευνα της EMarketer. Πέρυσι, μόνο το 40% των ταξιδιών αγορών ξεκινούσε από εκεί. Σχεδόν το 30% των αγοραστών ξεκίνησαν τις αγορές τους από μηχανές αναζήτησης όπως η Google, από 25% το προηγούμενο έτος.
Με περισσότερους αγοραστές να χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να βρουν προϊόντα, είναι λογικό για τους πωλητές της Amazon να διαφημιστούν εκεί.