Τις επόμενες κινήσεις προκειμένου να κερδίσει το μεγάλο στοίχημα του εμβολιαστικού προγράμματος μελετά η Κυβέρνηση Μητσοτάκη επιχειρώντας να διασφαλίσει την πολυπόθητη ανοσία και να βρεθεί τον Σεπτέμβριο σε πλεονεκτική θέση και να χειριστεί ένα ενδεχόμενο τέταρτο κύμα.
Σ΄ αυτήν την εργώδη προσπάθεια πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν οι νέες ηλικίες από τις οποίες θα εξαρτηθεί το τείχος ανοσίας, αλλά και η εξάπλωση των κρουσμάτων από τη στιγμή που είναι εκείνοι που επιδεικνύουν τη μεγαλύτερη κινητικότητα μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες.
Στο κυβερνητικό επιτελείο αναζητούν τρόπους για να προσελκύσουν τη νεολαία μιλώντας τη δική τους γλώσσα και αναδεικνύοντας με απλά επιχειρήματα τη σπουδαιότητα αυτής της διαδικασίας για τους ίδιους και ολόκληρη την κοινωνία.
Αυτό που οφείλουν να προσέχουν όσοι απεργάζονται καμπάνιες στην Κυβέρνηση είναι ότι θα πρέπει ο λόγος τους να περιέχει περισσότερα στοιχεία πειθούς παρά φόβου γιατί αυτό δεν περνά στους νέους και θα προκαλέσει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.
Επιπλέον χρειάζονται να ανοίξουν περισσότεροι δίαυλοι επικοινωνίας για το επίμαχο θέμα μέσα στους ίδιους τους χώρους που εκείνοι δραστηριοποιούνται, όπως, λόγου χάρη τα αθλητικά σωματεία, τα πανεπιστήμια, τα επιμελητήρια που σχετίζονται άμεσα με τους χώρους εστίασης και τις καφετέριες.
Κοντολογίς, το μεγάλο ζητούμενο είναι οι καμπάνιες να είναι προσαρμοσμένες στον τρόπο που οι νέοι σκέφτονται και αντιδρούν και όχι στο πως οι νέοι θα τρομάξουν και θα σπεύσουν να κάνουν το εμβόλιο.
Μέσα στο επόμενο δίμηνο θα κριθούν πολλά από την πορεία του εμβολιασμού, κάτι που σημαίνει πως αφενός χρειάζεται με συγκεκριμένη επιχειρηματολογία να καμφθούν οι αντιστάσεις όσων δεν έχουν κλείσει ραντεβού ακόμη αφετέρου να αποτραπεί ένα κλίμα κοινωνικού αυτοματισμού και διαίρεση της κοινωνίας εξέλιξη που σίγουρα επιθυμεί ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για την επίτευξη του μεγάλου στόχου τη ανοσίας.