Τεχνολογικοί γίγαντες όπως οι Microsoft, Amazon και SAP προχώρησαν σε χιλιάδες μαζικές απολύσεις, τους τελευταίους μήνες, αν και καμία από τις εν λόγω εταιρείες δεν αντιμετωπίζει ζητήματα κερδοφορίας.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του CNBC, «η μείωση του προσωπικού είναι αποτέλεσμα των υπερβολικών προσλήψεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μιας πιο αργής προοπτικής ανάπτυξης από ό,τι είχε αρχικά προβλεφθεί», σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Jefferies.
Δεδομένου ότι οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους εν μέσω αβεβαιότητας στην παγκόσμια οικονομία, οι εταιρείες «χρειάζεται να μειώσουν τον αριθμό εργαζομένων για να ανακτήσουν τη λειτουργική τους αποτελεσματικότητα με έναν αριθμό εργαζομένων που ταιριάζει με τις τρέχουσες τάσεις ζήτησης», αναφέρουν οι αναλυτές της Jefferies.
Παράλληλα δημοσίευμα του Business Insider, αναφέρει ότι δύο από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες παγκοσμίως, ή αλλιώς Big Tech έχουν περικόψει 48.000 θέσεις εργασίας συνολικά, σε λιγότερο από έξι μήνες.
Όσοι μάλιστα έχουν επιβιώσει αυτών των απολύσεων από την Amazon και τη Meta, μπορεί να πιστεύουν ότι τα κατάφεραν, ωστόσο θα πρέπει να προσπαθήσουν σκληρά για να αποδείξουν την αξία τους.
Το σκεπτικό είναι ότι αυτές οι εταιρείες είχαν προσλάβει πολύ μεγαλύτερο αριθμό εργαζομένων από αυτό που χρειάζονταν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τώρα πρέπει να προσαρμοστούν σε μια οικονομία υψηλών επιτοκίων, όπως αναφέρει το Business Insider.
Για να μπορέσουν να εξοικονομήσουν χρήματα, είναι πιθανό οι CEOs της τεχνολογίας να επικεντρωθούν σε μια μέτρηση που είχαν σταματήσει να χρησιμοποιούν κατά τα χρόνια της ανάπτυξης.
Σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg, η βάση των εργαζομένων της Amazon, αυξήθηκε κατά 93,1% τα τελευταία τρία χρόνια σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από τον κορωνοϊό, τοποθετώντας την ανάπτυξή της πολύ πιο πάνω από τους ομοτίμους της όπως η Apple, η οποία αυξήθηκε κατά 19,7% και η Microsoft, η οποία σημείωσε άνοδο κατά 53,5%.