Με μία ακόμη επιτυχή και επωφελή για τον καταναλωτή κατάληξη, ολοκληρώθηκε η διαχείρισης της υπόθεσης που ανέλαβε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος. Συγκεκριμένα, πρόσφατα έλαβε και διαχειρίστηκε καταγγελία καταναλωτή, κατά γνωστής μεγάλης πανελλαδικής αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρικών ειδών, η οποία αφορούσε ελαττωματικό προϊόν και συγκεκριμένα κινητό τηλεφωνο του οποίου η χρήση ήταν προβληματική.
Ο καταναλωτής παρήγγειλε και παρέλαβε από το κατάστημα ένα κινητό τηλέφωνο smartphone, αξίας €359,10, καταβάλλοντας τίμημα €221,90, λόγω εκπτωτικού κουπονιού. Από την παραλαβή του όμως και μετά, εμφανίστηκαν μια σειρά από προβλήματα για τα οποία ο καταναλωτής παραπονέθηκε στην πωλήτρια εταιρεία. Παρά το ότι υπήρξε αντικατάσταση των ελαττωματικών μερών (οθόνης κλπ.), τα προβλήματα συνεχίστηκαν και το επόμε
νο διάστημα. Ο καταναλωτής απευθύνθηκε πολλε΄ς φορές στο κατάστημα παραδίδοντας το τηλέφωνο για επισκευή και τελικά ζήτησε την αντικατάσταση του κινητου τηλεφώνου με καινούριο, αφού παρά τις επισκευές που έκαναν, αυτό δεν είχε την ικανοποιητική απόδοση που υποσχόταν ο κατασκευαστής. Σημειωτέον,ότι η διετής εγγύηση της συσκευής είχε παρέλθει κατά το χρονικό διάστημα που η συσκευή βρισκόταν στο τεχνικό τμήμα της εταιρείας.
Ο καταναλωτής απευθύνθηκε άμεσα στην ΕΕΚΕ, ζητώντας την παρέμβαση της. Με τη διαμεσολάβηση της και αφού επισημάνθηκε στην εταιρεία πώλησης ηλεκτρικών ειδών η προφανής παράβαση του νόμου για την προστασία των καταναλωτών και του Αστικού Κώδικα, η εταιρεία δέχθηκε να αποζημιώσει τον καταναλωτή για το ελαττωματικό προϊόν, χορηγώντας του ισόποση πίστωση για αγορά οποιουδήποτε ηλεκτρικού είδους επιθυμούσε χωρίς καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση ή άλλη υποχρέωση από πλευράς του καταναλωτή. Έως σήμερα, η ΕΕΚΕ έχει διαχειριστεί πληθ
ώρα καταγγελιών που αφορούν τον τομέα Προϊόντα-Υπηρεσίες. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αυτής της κατηγορίας, αφορούν ελαττωματικά προϊόντα, αγγίζοντας το εντυπωσιακό ποσοστό του 62,8% των συνολικών καταγγελιών της συγκεκριμένης κατηγορίας.