Στα τέλη του 2023, η Apple έβαλε σάρκα και οστά στην πρόθεσή της να ενισχύσει το Apple CarPlay, προσελκύοντας δύο premium μάρκες, την Porsche και την Aston Martin.
Η ανακοίνωση επικεντρώθηκε σε εκείνες τις μάρκες που συνεργάζονται με την Apple, για να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες εκδόσεις του CarPlay, σχεδιασμένες να περιλαμβάνουν όλες τις οθόνες του αυτοκινήτου και όχι μόνο την κεντρική.
Από τεχνολογική άποψη, αυτό είναι πολύ σημαντικό, επειδή η Apple σπάνια αφήνει την προσαρμογή να εισχωρήσει στα προϊόντα της: η Hermès και η Nike το έκαναν στο Apple Watch, αλλά μέχρι εκεί.
Από τον Ιούλιο του 2023, σύμφωνα με το newsauto, η Porsche ενημέρωσε την εφαρμογή My Porsche, ώστε να είναι συμβατή με το CarPlay, παρέχοντας πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες αυτοκινήτου μέσα από το Apple CarPlay. Αλλά αυτό ήταν μόνο ένα σκαλοπάτι προς μια πιο ολοκληρωμένη ενοποίηση όλων των εφαρμογών, που έρχεται με τα μοντέλα του 2024, όπως η ηλεκτρική Macan και η νέα Taycan.
Υπάρχει και ένα ακόμα βασικό ερώτημα: τι αποκομίζει η Apple απ’ όλα αυτά; Η συνεργασία με την Porsche και την Aston Martin δίνει στην Apple δύο premium μάρκες, για να αναδείξει το CarPlay ως μια πιο βελτιωμένη πλατφόρμα. Ο τεχνολογικός κολοσσός μπορεί να περιορίσει την προσαρμογή που προσφέρει μόνο σε premium μάρκες βραχυπρόθεσμα, ανοίγοντας την όρεξη σε ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες.