H ραγδαία ανερχόμενη γερμανική εταιρεία Canyon, η οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά και κανονικά ποδήλατα υψηλής ποιότητας, για άσφαλτο και βουνά, σε τιμές που φτάνουν έως και στα 8.000 ευρώ κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον του κορυφαίου παίκτη του NBA ΛεΜπρόν Τζέιμς.
Μάλιστα, η γερμανική εταιρεία ποδηλάτων κατάφερε να διασφαλίσει πάνω από 30 εκατ. ευρώ από νέους επενδυτές, καθώς η αγορά εκτιμά πως η έκρηξη του κλάδου θα συνεχιστεί. Ανάμεσα στους νέους επενδυτές ξεχωρίζει το όνομα του Αμερικανού αθλητή ΛεΜπρόν Τζέιμς, ο οποίος συνεχίζει να αξιοποιεί τα χρήματα που διασφάλισε από την καριέρα του στο μπάσκετ σε εταιρείες που πιστεύει ότι έχουν λαμπρό μέλλον.
«Ο ΛεΜπρόν είναι ένας από τους μεγαλύτερους αθλητές παγκοσμίως και ενδιαφέρεται πραγματικά για την ποδηλασία», σχολίασε, μιλώντας στους Financial Times, ο διευθύνων σύμβουλος της Canyon, Νίκολας ντε Ρος Γουάλας. Μάλιστα, όπως εξήγησε, αδημονεί ώστε η συνεργασία τους να βοηθήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας χάρη στην γνώση που έχει ο ΛεΜπρόν στον τρόπο λειτουργίας της αμερικανικής βιομηχανίας του αθλητισμού. «Είναι το τέλειο πάντρεμα» εξήγησε, σκιαγραφώντας την σύμπραξη τους.
H Canyon που κατασκευάζει ηλεκτρικά και κανονικά ποδήλατα υψηλής ποιότητας, για δρόμους και βουνά, σε τιμές που φτάνουν έως και στα 8.000 ευρώ, έχει παρουσιάσει μια θεαματική αύξηση των ρυθμών ανάπτυξης της τα τελευταία χρόνια, που έφτασαν έως το 21%. Οι πωλήσεις της το 2021 ανήλθαν σε 475 εκατ. ευρώ, ωστόσο με την σταθερή ενίσχυση του κλάδου η ανάπτυξη της μπορεί να παραμείνει σε ανοδική τροχιά.
Πέρυσι η εταιρεία προχώρησε στην πώληση του 52% των μετοχών της στον επενδυτικό όμιλο GBL έναντι 350 εκατ. ευρώ, ενώ στον πρόσφατο επενδυτικό γύρο προχώρησε επίσης στην πώληση μετοχών ύψους περίπου 4% στο αμερικανικό fund SC Holdings και την LRMR Ventures, την εταιρεία του ΛεΜπρον με τον επιχειρηματία Μάβερικ Κάρτερ.
Η προσέλκυση Αμερικανών επενδυτών έχει ιδιαίτερη σημασία στο χρονικό αυτό σημείο δεδομένου πως επόμενος στόχος της Canyon είναι η δυναμική επέκταση της στις ΗΠΑ. Στόχος είναι να καταφέρει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στην αμερικανική αγορά μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.