Υποχωρεί η τιμή της μετοχής της εταρείας Comcast Corp. μετά την ανακοίνωση από τον γίγαντα των καλωδιακών υπηρεσιών ότι οι συνδρομητές του στο Διαδίκτυο αυξήθηκαν με βραδύτερο ρυθμό από ό, τι το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, ενώ οι απώλειες πελατών της καλωδιακής τηλεόρασης επιταχύνθηκαν.
Σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα στοιχεία, η Comcast πρόσθεσε 209.000 συνδρομητές Διαδικτύου στο τρίμηνο, ακολουθώντας, ως ένα βαθμό, το ρυθμό του προηγούμενου έτους. Αντίθετα στον τομέα της συνδρομητικής τηλεόρασης 224.000 πελάτες διέκοψαν τις συνδρομές τους, αναφέρει το newmoney.
Οι επενδυτές δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις διαδικτυακές υπηρεσίες της Comcast, οι οποίες έχουν καταστεί ο κύριος μοχλός ανάπτυξής της καθώς οι καταναλωτές μειώνουν τις συνδρομές τους στην τηλεόραση υπέρ της online ψυχαγωγίας.
Οι πελάτες των υπηρεσιών Διαδικτύου είναι ένας ιδιαίτερα κερδοφόρος τομέας για την Comcast, επειδή ο γίγαντας της καλωδιακής, συνδρομητικής τηλεόρασης, με έδρα τη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ, δεν χρειάζεται να μοιραστεί κάποιο κομμάτι της «πίτας» των εσόδων με τους κατόχους καναλιών. Η εταιρεία έχει επίσης αυξήσει τις τιμές για τις υπηρεσίες Διαδικτύου.
Η αύξηση των συνδρομητών Διαδικτύου της Comcast ήταν μεγαλύτερη από τις προβλέψεις των αναλυτών που μιλούσαν για 204.000, όμως σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προγούμενου έτους ο ρυθμός αύξησης υστερεί, καθώς η εταιρεία είχε προσθέσει 260.000 πελάτες.
Απώλειες συνδρομητικής τηλεόρασης
Η απώλεια των πελατών συνδρομητικής τηλεόρασης ήταν χειρότερη από ό, τι προβλεπόταν, αφού αυτοί που δεν ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους ήταν 224.000 κατά 60%, δηλαδή, περισσότεροι από ό, τι πριν από ένα χρόνο. Σημειώνεται ότι χθες, Τετάρτη, η AT & T Inc., άλλος πάροχος συνδρομητικής τηλεόρασης, ανέφερε απώλειες συνδρομητών.
Η Comcast ανακοίνωσε κέρδη 78 σεντς ανά μετοχή, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων. Το ποσό αυτό είναι αυξημένο σε σχέση με τα 69 σεντς ανά μετοχή, πριν από ένα χρόνο και υπερέβη τις εκτιμήσεις των αναλυτών που τοποθετούσαν τα κάρδη ανά μετοχή στα 75 σεντς. Τα έσοδα άλλαξαν ελάχιστα στα 26,9 δισ. δολάρια.
Οι πωλήσεις του NBCUniversal της Comcast, οι οποίες περιλαμβάνουν το κανάλι εκπομπής NBC, καλωδιακά κανάλια όπως το USA και του στούντιο Universal, ανήλθαν συνολικά σε 8,2 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο, σχεδόν στο ίδιο επίπεδο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Τα έσοδα του Sky, του γίγαντα της ευρωπαϊκής συνδρομητικής τηλεόρασης που εξαγόρασε η Comcast πέρυσι, υποχώρησαν 3,3% σε pro forma βάση. Τα διαφημιστικά έσοδα του Sky στη Βρετανία μειώθηκαν, εν μέρει λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας για το Brexit .