Με τιμή-στόχο στα 8,4 ευρώ και σύσταση διακράτησης (hold) ξεκινά κάλυψη για τον τίτλο του ΔΑΑ η Eurobank Equities, καθώς όπως εκτιμά ενέχει χαμηλό επενδυτικό ρίσκο, αλλά περιορισμένες προοπτικές ανόδου σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο.
Σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή, οι ασυνήθιστα υψηλές επιστροφές που αναμένονται στην περίοδο μεταξύ 2022 και 2025 σημαίνουν ότι οι προοπτικές για το 2026 είναι αρνητικές σε αντίθεση με τα περισσότερα διεθνή αεροδρόμια.
Η Eurobank Equities υπολογίζει ότι τα προσαρμοσμένα EBITDA θα διαμορφωθούν στα 374 εκατ. ευρώ το 2026, δηλαδή χαμηλότερα από την περίοδο 2023-2024, και στα 380 εκατ. ευρώ από το 2027 και έπειτα, καθώς τα κέρδη εκτός των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τις πτήσεις θα αυξηθούν μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης επέκτασης (πχ το πολυώροφο πάρκινγκ) και την βελτίωση του λειτουργικού μίγματος.
Μετά την κανονικοποίηση της κερδοφορίας το 2025, οι δραστηριότητες που σχετίζονται με τις πτήσεις αναμένεται να αναπτυχθούν κατά 2,5%-3%, ενώ οι υπόλοιπες δραστηριότητες υπολογίζεται ότι θα έχουν ανάπτυξη περίπου 6% μεταξύ 2028 και 2035. Αθροιστικά, αυτά τοποθετούν τον μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης καθαρής κερδοφορίας περίπου στο 4% την περίοδο 2027-2035.
Υπενθυμίζεται ότι το ΔΑΑ πρόκειται να εφαρμόσει ένα βαρύ πρόγραμμα επενδυτικών δαπανών για συνεχιζόμενες δραστηριότητες (1,4 δισ. ευρώ μέχρι το 2035 με τιμές του 2022). Σύμφωνα με τη Eurobank Equities, το ισχυρό προφίλ του ΔΑΑ σε ό,τι αφορά το λειτουργικό cash flow θα μεταφραστεί σε μία έντονη μερισματική πολιτική (100% των κερδών). Η χρηματιστηριακή εκτιμά ότι θα κόβεται μέρισμα 0,7 ευρώ ανά μετοχή την επόμενη διετία (περίπου 9% βάσει του IPO στο 0,33 ευρώ), δηλαδή υψηλότερα σε σύγκριση με άλλα αεροδρόμια.