Την επιδότηση των τιμολογίων ρεύματος (power pass) χρησιμοποιούν επιτήδειοι για να εξαπατήσουν καταναλωτές, προσποιούμενοι ότι δήθεν είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία αλλά και στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών (ΙΒΑΝ κτλ).
Όπως αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ σε ανακοίνωσή του, βάσει των αρμοδιοτήτων του, ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).