Η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, υπό τον Θ. Λιβάνιο, προωθεί την εφαρμογή μιας πλατφόρμας αξιολόγησης των δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες, βασισμένη στο πρότυπο του «Trip Advisor». Η πρωτοβουλία αυτή είχε ξεκινήσει επί υπουργίας Βορίδη και Κεραμέως και τώρα προγραμματίζεται να προχωρήσει περαιτέρω.
Η πλατφόρμα αυτή θα επιτρέπει στους πολίτες να αξιολογούν τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από το Δημόσιο, εστιάζοντας σε υπηρεσίες πρώτης γραμμής, όπως τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), οι δήμοι, οι εφορίες και τα νοσοκομεία. Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογούν τις υπηρεσίες και το προσωπικό, λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως η συμπεριφορά, η ταχύτητα εξυπηρέτησης, η αποτελεσματικότητα και η εκπαίδευση του προσωπικού.
Για παράδειγμα:
- Ένας πολίτης που επισκέπτεται ένα ΚΕΠ θα μπορεί να αξιολογεί την εμπειρία του μέσω της πλατφόρμας, παρέχοντας βαθμολογία για την εξυπηρέτηση, την ευγένεια και την ταχύτητα των υπαλλήλων.
- Ένας νοσηλευόμενος σε δημόσιο νοσοκομείο θα έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει τις υπηρεσίες υγείας που έλαβε μετά το εξιτήριο, βαθμολογώντας γιατρούς, νοσηλευτές, διοικητικό προσωπικό, εγκαταστάσεις και υποδομές, όπως η καθαριότητα, η διατροφή και οι συνθήκες του θαλάμου.
Η πλατφόρμα αυτή θα λειτουργήσει αρχικά πιλοτικά και έχει στόχο να επεκταθεί σταδιακά σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, προσφέροντας στους πολίτες μια ενεργή φωνή για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που λαμβάνουν.