H ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS, συνεχίζει να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των σημαντικών βραβείων του κλάδου, αποσπώντας δύο βραβεία στην κατηγορία Best Real Time Response για το Social Post με τον Bernie Sanders στο πλαίσιο των Social Media Awards 2021.
Η ΙΚΕΑ, ως ένα brand που βρίσκεται μέσα στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων δεν μπορεί παρά να συμμετέχει με τον δικό της τρόπο στην επικαιρότητα. Έτσι, δεν έμεινε αμέτοχη στο trend που δημιουργήθηκε γύρω από το meme του Bernie Sanders στην ορκωμοσία του Joe Biden. Σε λιγότερο από 24 ώρες από την κυκλοφορία των πρώτων memes, η IKEA ετοίμασε τη δική της εκδοχή προτείνοντας στον κόσμο να «αντιγράψει» το look του Bernie Sanders μέσα από τα προϊόντα της και συγκεκριμένα την πτυσσόμενη καρέκλα GUNDE και το γάντι φούρνου VARDAGEN.
Το post δημοσιεύθηκε στο Facebook της ΙΚΕΑ και αγκαλιάστηκε αμέσως από τους χρήστες, οι οποίοι έγραψαν ενθουσιώδη σχόλια και το μοιράστηκαν στα Social Media. Το post κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των Internet memes με τη φιγούρα του Bernie Sanders, με αναδημοσιεύσεις σε μεγάλα εγχώρια και διεθνή μέσα και δεκάδες χιλιάδες reposts, likes και comments στα Social Media.
Η κ. Καρολίνα Μιζάν, Digital Marketing Executive IKEA, αναφέρει σχετικά με τη διάκριση: «Η βράβευσή μας με Platinum & Gold βραβείο στην κατηγορία Best Real-Time Response μας δείχνει πως ο κόσμος απολαμβάνει να βλέπει και περιεχόμενο από τις εταιρείες που είναι συνδεδεμένο με καταστάσεις της καθημερινότητάς μας. Στο Real-Time Response Marketing είναι σημαντικό τα brands να αντιδρούν γρήγορα, ώστε να δημιουργήσουν εκείνα την τάση και η αντίδρασή μας με το συγκεκριμένο post ήταν πάρα πολύ άμεση, δημιουργώντας virality στην Ελλάδα και στο εξωτερικό». Τα Social Media Awards διοργανώνονται εδώ και εννιά χρόνια από την Boussias Communications, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα Social Media.