Συνολικά 1.728.925 ηλεκτρονικά ραντεβού στα τοπικά υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ για 1.379.078 ασφαλισμένους έχουν πραγματοποιηθεί κατά τους τελευταίους 12 μήνες εφαρμογής του μέτρου.
Σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, «το σύστημα των ηλεκτρονικών ραντεβού βρήκε μεγάλη ανταπόκριση στο συναλλασσόμενο κοινό, καθώς εξάλειψε σημαντικά την ταλαιπωρία των ασφαλισμένων και περιόρισε αισθητά τους υγειονομικούς κινδύνους, λόγω COVID-19.
Πέραν της μονιμοποίησης του μέτρου, μεγάλη αποδοχή είχε και το μέτρο της διεύρυνσης του χρονικού περιθωρίου κλεισίματος του ηλεκτρονικού ραντεβού τους. Πλέον, ο πολίτης θα μπορεί να κλείνει ηλεκτρονικά το ραντεβού του σε ένα υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ, έχοντας τη δυνατότητα να επιλέξει την ημέρα και ώρα, που τον εξυπηρετεί, σε ένα εύρος πέντε εβδομάδων από τρεις που ήταν μέχρι πρότινος».