Η βρετανική μάρκα υποδημάτων «Manolo Blahnik» που έγινε η αγαπημένη όλων των γυναικών, έκανε γνωστό ότι έπειτα από 22 χρόνια δικαστικών αγώνων δικαιώθηκε για τη χρήση της επωνυμίας και των εμπορικών σημάτων της στην Κίνα.
Η εταιρεία, που πήρε το όνομά της από τον Ισπανό ιδρυτή της, ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι η απόφαση εκδόθηκε από το ανώτατο δικαστήριο της Κίνας έπειτα από μακρόχρονη δικαστική διαμάχη κατά του Κινέζου επιχειρηματία Φανγκ Γιουζού (Fang Yuzhou), ο οποίος είχε κατοχυρώσει πρώτος το εμπορικό σήμα «Manolo Blahnik» για τη χώρα.
Τώρα, προσδοκά την επέκταση της εμπορικής δραστηριότητάς της σε όλη την Κίνα, σύμφωνα με το Reuters.
«Αυτή είναι μια σημαντική νίκη για τον θείο μου, την οικογένεια και την ομάδα μας και θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στο ανώτατο δικαστήριο της Κίνας για την ενδελεχή και προσεκτική εξέταση της μακροχρόνιας υπόθεσής μας», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Κριστίνα Μπλάνικ (Kristina Blahnik), ανιψιά του ιδρυτή.
Μετά τις τροπολογίες του 2019 περί πνευματικής ιδιοκτησίας στην κινεζική νομοθεσία το καθεστώς έχει αλλάξει, με συνέπεια τη δικαίωση διεθνών οίκων τα τελευταία χρόνια.
Η «Manolo Blahnik», η οποία μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμη στους καταναλωτές στην Κίνα μόνο μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, δήλωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε όλη την Κίνα στο εγγύς μέλλον.