Η μεγάλη "προίκα" των ανεκτέλεστων έργων ύψους €1,9 δισ., η συμμετοχή στις επεκτάσεις του Μετρό και της Αττικής Οδού, αλλά και η περαιτέρω διείσδυση στα ενεργειακά έργα και στη διαχείριση των απορριμμάτων, αποτελούν το μοντέλο, στο οποίο θα κινηθεί η ΕΛΛΑΚΤΩΡ. Η διοίκηση έχει δώσει πειστικές απαντήσεις προς τους μετόχους σχετικά με τις κινήσεις αναδιάρθρωσης αλλά και την ανάγκη μείωσης των λειτουργικών δαπανών, ώστε να θωρακισθεί χρηματοοικονομικά. Ήδη, έχει πάρει μέτρα μείωσης του λειτουργικού κόστους κατά €100 εκατ., ενώ μέσα στο 2019, ο όμιλος κατάφερε να περιορίσει το σύνολο των πάσης φύσεως υποχρεώσεών του κατά €184 εκατ. Η διοίκηση δίνει το σύνθημα ότι ο όμιλος θα είναι παρών σε όλα τα μεγάλα projects, καθώς, σε σχέση με το 2018 έχουν αλλάξει πάρα πολλά. Αν το 2020 είναι ένα έτος σταθεροποίησης και αναπροσανατολισμού, το 2021 θα είναι ένα έτος όπου ο όμιλος καλείται να κερδίσει ουκ ολίγα στοιχήματα. Οι αδελφοί Καλλιτσάντση θέτουν ως στόχο την επιστροφή του ομίλου σε τροχιά κερδοφορίας.