Αύξηση 12,3% σημείωσε ο όγκος των λιανικών πωλήσεων τον Μάρτιο, παρά το γεγονός ότι στις μισές από τις επιμέρους κατηγορίες των καταστημάτων ο τζίρος ήταν μειωμένος, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα Τρίτη η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).
Ειδικότερα, αύξηση του όγκου των πωλήσεων καταγράφηκε σε: μεγάλα καταστήματα τροφίμων (12,5%), έπιπλα- ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό (6,2%), πολυκαταστήματα (1,2%) και τρόφιμα- ποτά- καπνό (0,8%). Στον αντίποδα, οι πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά σε: ένδυση- υπόδηση (28,1%), καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (3%), βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (2,2%) και φαρμακευτικά- καλλυντικά (0,5%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 12,3% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 2,3%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,8% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 20,2% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 5,6%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 2,7% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022.