Στα 7,74 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα έσοδα της Entersoft το α’ τρίμηνο του 2022, έναντι 6,37 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, καταγράφοντας αύξηση 22%.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία το EBITDA διαμορφώθηκε στα 2,95 εκατ. ευρώ από 2,25 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021. Τα ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος του ‘α τριμήνου ήταν 10,1 εκατ. ευρώ και τα καθαρά διαθέσιμα μετά την αφαίρεση του τραπεζικού δανεισμού στα 8,1 εκατ. ευρώ.
Η αύξηση των εσόδων κατά 22% προήλθε κατά το μεγαλύτερο βαθμό (76%) οργανικά και κατά το υπόλοιπο από την εξαγορά της LogOn. Επιπλέον επιτεύχθηκε υψηλό περιθώριο κερδοφορίας (EBITDA) 38%, οριακά αυξημένο σε σχέση με την προηγούμενη δωδεκάμηνη περίοδο 2021 (37%).
«Στο Α’ τρίμηνο 2022 διαπιστώθηκε σημαντική ανάπτυξη των εσόδων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και ιδιαίτερα στην ηλεκτρονική τιμολόγηση (Retail Link eInvoicing) που κατέγραψε ανάπτυξη 30% σε σχέση με το Α’ τρίμηνο 2021, καθώς και στα προϊόντα Warehouse Management όπου επιτεύχθηκε αύξηση 60% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021», αναφέρει ακόμη η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Η εκτίμηση της Διοίκησης είναι ότι τα επόμενα τρίμηνα διαμορφώνονται ιδιαίτερα ευνοϊκές συνθήκες για την διατήρηση αλλά και ενίσχυση αυτών των ρυθμών ανάπτυξης, με δεδομένες και τις ανακοινώσεις περί προκήρυξης έργων για τον Ιδιωτικό Τομέα τόσο από το νέο ΕΣΠΑ όσο και από το Ταμείο Ανάκαμψης.