Προσωρινός μειοδότης για το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης αναδείχθηκε η κοινοπραξία των εταιρειών ΤΕΡΝΑ - Άκτωρ - Intrakat. Στον διαγωνισμό, σύμφωνα με πληροφορίες, συμμετείχε και η Αβαξ.
Το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης (το τμήμα από την Αττική Οδό έως τον Ανισόπεδο Κόμβο της Εθνικής Οδού) είναι προϋπολογισμού 434 εκατ. ευρώ και αφορά στη μελέτη και κατασκευή οδικού άξονα διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου, συνολικού μήκους περίπου 3,8 χλμ.(σε 4,2 χλμ μαζί με την προαίρεση).
Το έργο, που υλοποιείται ως δημόσιο και είχε προκηρύξει στις 30 Δεκεμβρίου το υπουργείο Υποδομών περιλαμβάνει:
- Την ολοκλήρωση των έργων στον κόμβο σύνδεσης της λεωφόρου Κύμης (έξοδος Κύμης/Πλαπούτα) με την Αττική Οδό.
- Στη συνέχεια, ο δρόμος συνεχίζεται με ανοιχτή οδοποιία για 360 μέτρα μέχρι το νότιο στόμιο της σήραγγας, στο ύψος της υφιστάμενης οδού Νεφέλης στο Ηράκλειο.
- Ακολουθεί σήραγγα 2,4 χλμ., η οποία θα κατασκευαστεί με υπόγεια διάνοιξη για 1,25 χλμ. μέχρι την οδό Κανάρη στο κέντρο της Πεύκης και με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut and cover) για ακόμα 1,15 χλμ. μέχρι την οδό Χαλκίδος στην Πεύκη.
- Το τελευταίο κομμάτι του δρόμου (1 χλμ.) είναι σε ανοιχτή οδοποιία και περιλαμβάνει έναν ανισόπεδο κόμβο στο υφιστάμενο βιομηχανικό πάρκο στην περιοχή της Λυκόβρυσης.
- Στο έργο περιλαμβάνονται επίσης η διευθέτηση του ρέματος Πύρνας για την αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής, η αποκατάσταση των τοπικών οδικών δικτύων σε μήκος 2 χλμ., συνδέσεις με τοπικά δίκτυα μέσω ισόπεδων κόμβων, αποχετευτικά έργα και έργα πρασίνου περίπου 30 στρεμμάτων.