Το TikTok αποτελεί τη βασική πηγή ενημέρωσης για τους νέους της Gen Z, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε το Pew Research Center και η οποία δείχνει ότι οι νεαροί ενήλικες δεν είναι σε καμία περίπτωση διατεθειμένοι να πληρώσουν για να διαβάσουν ειδήσεις.
Σύμφωνα με έρευνα του Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ, το 14% των νεαρών ενηλίκων λαμβάνει τακτικά ειδήσεις από το TikTok, ποσοστό που το 2020 δεν ξεπερνούσε από 3%. Ανάμεσα στα άτομα ηλικίας 18 έως 29 ετών, το αντίστοιχο ποσοστό έχει εκτοξευθεί από το 9% στο 32%.
Παρόλα αυτά, αυτές οι «ειδήσεις» στο TikTok σπανίως προέρχονται από κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης όπως η Washington Post ή το NBC News -τα οποία μάλιστα προσπαθούν να δημιουργήσουν κοινό και από εκεί.
Στη ροή του TikTok δεν γίνεται ιδιαίτερη διάκριση ανάμεσα στις αναφορές των μέσων ενημέρωσης και των influencer, γεγονός που σύμφωνα με το δημοσίευμα αποτελεί έναν χαοτικό εκδημοκρατισμό, που είναι σχεδιασμένος. Ωστόσο, εκπρόσωπος της TikTok δήλωσε στο Business Insider πως όταν πρόκειται για την αστυνόμευση παραπληροφόρησης και την προώθηση περιεχομένου, η εταιρεία αντιμετωπίζει όλους τους λογαριασμούς το ίδιο.