Οι μισοί Έλληνες βρίσκονται μονίμως σε δίαιτα προκειμένου να χάσουν βάρος, ενώ σημαντικά ποσοστά των Ελλήνων συνδέουν το φαγητό με την εμφάνισή τους. Αυτό δείχνει έρευνα της Focus Bari, στο πλαίσιο της οποίας ένα 27% των ερωτηθέντων δήλωσε πως για να είναι κανείς όμορφος πρέπει να είναι λεπτός.
Άγχος για το βάρος τους φαίνεται να έχουν περισσότερο οι γυναίκες (54% αυτών), αλλά και οι άνω των 55 ετών (55%). Ωστόσο ένα σημαντικό μερίδιο των νέων 18-24 ετών (43%) εκφράζει ανησυχία για την προσπάθεια απώλειας βάρους.
Βέβαια, ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων (62%) δηλώνει ότι επιδιώκει να τρέφεται υγιεινά, προκειμένου να διατηρήσει σε καλή κατάσταση την υγεία του. Εξίσου υψηλό ποσοστό καταβάλλει προσπάθειες να τρώει αρκετά φρούτα και λαχανικά. Συχνά, όμως, οι Έλληνες υποκύπτουν σε πειρασμούς που τους προσφέρουν απόλαυση, παρότι γνωρίζουν πως δεν τους κάνουν καλό.
Πώς άλλαξαν οι αγορές για τα τρόφιμα
Πάντως, ο τρόπος με τον οποίον ψωνίζουμε διαμορφώνεται βάσει της οικονομικής ευχέρειας του καθενός, σύμφωνα με τα ευρήματα της Focus Bari. Οι καταναλωτές αναζητούν έξυπνες αγορές, προσφορές και εκπτώσεις και στα τρόφιμα / είδη μπακαλικής, «σφίγγοντας» τον προϋπολογισμό τους και μένοντας αυστηρά στη λίστα για τα ψώνια όταν πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ.