Πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του «έξυπνου» ψηφιακού βοηθού (chatbot) του gov.gr στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πλέον, μέσω του AI chatbot, οι πολίτες θα μπορούν να θέτουν τα ερωτήματα τους σε φυσική γλώσσα, ενώ σε επόμενη φάση, θα υπάρχει και δυνατότητα για φωνητική αναζήτηση.
Μέσω του AI chatbot ο πολίτης θα μπορεί να θέτει ερωτήματα αναφορικά με τις υπηρεσίες του gov.gr, όπως, για παράδειγμα, «τι χρειάζεται για να πάρω δίπλωμα οδήγησης» ή «πως θα κάνω μεταβίβαση του αυτοκινήτου του». Επίσης, θα μπορεί να απαντά σε σύνθετα ερωτήματα.
Όπως συμβαίνει με αντίστοιχες ΑΙ υπηρεσίες στην αρχή αναμένεται να υπάρχουν περιπτώσεις που το chatbot θα απαντά λανθασμένα αλλά σταδιακά -και όσο «εκπαιδεύεται»- αυτού του είδους τα λάθη θα εξαλείφονται.